xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Nogen, der bruger Luminar 3 - uden problemer?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


393

13
02. januar 2019 @ 22:58
Lærling

Jeg investerede i Luminar 3 (18. december), da det blev frigivet (har Luminar 2018). Desværre kan jeg ikke få lov at installere det. For at aktivere det, skal jeg skrive email og aktiveringskode – selvfølgelig – problemet er bare, at jeg kun får lov at skrive det første bogstav i min mail adresse, i rubrikken til email adressen, så fryser skidtet, og det ender med tvangslukning af programmet (Luminar 3 svarer ikke (alt+æble+esc)).

Jeg har kontaktet Skylum, som distribuerer Luminar, her siger man, der kommer en opdatering om en måned eller mere, der skulle løse problemet. De foreslår, at jeg bruger trial versionen, men den tæller også ned – kun 17 dage tilbage, dog forventer jeg, perioden forlænges i fald den når at løbe ud. Ellers har jeg fulgt alle vejledninger fra deres support, uden held.

Nå, men så tænkte jeg (det sker en gang imellem), at hvis det ikke er mig, der kløjs i det, så var det måske en god ide, at gøre potentielle købere opmærksom på, at der måske er en bug i første-udgivelsen.

Maskinen Luminar skal arbejde på MacPro 4.1 Quad Core med El Capitan. Jeg har 32 GB ram, AMD Radeon HD 7950 3072 MB grafikkort og skal ligge på en 2 TB HD, hvor der kun ligger systemet samt div.. programmer og hjælpeprogrammer. Systemkrav til Luminar er 10.11 eller nyere, mit system hedder 10.11.6, så det skulle være på plads.

Jeg går ud fra, "der kommer en god løsning i morgen", så indlægget skal nok overvejende ses som et hint til, hvad der kan være i vente ved køb nu. Men gode råd og forslag på løsninger modtages gerne.

For en god ordens skyld: Skylum har bekræftet, at Luminar 3 skal kunne køre på mit system / maskine.


Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.
  5
0
  268

1263

36
03. januar 2019 @ 06:50
Stormogul

Som svar på overskriften: Ja

Jeg opgraderede (gratis) fra Luminar 18, og har altså ikke været gennem trial versionen.

MBP Touch Bar, installerede under High Sierra, kører nu Mojave

Held og lykke er vist det eneste jeg kan komme med, sorry

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989

393

13
03. januar 2019 @ 07:09
Lærling

Tak, Martin. Jeg vender tilbage, når jeg har, forhåbentlig engang, finder løsningen.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

955

9
03. januar 2019 @ 08:46
Veteran

Jeg vil så sige ja med forbehold. v3.0 crashede fx ved programnedlukning, men det skulle v3.01 have styr på...har dog ikke massive erfaringer endnu.

(Et kæmpe turn-off er manglen på second monitor full screen visning af billedet..) 

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

393

13
03. januar 2019 @ 09:44
Lærling
Kenny Poulsen skrev:

Jeg vil så sige ja med forbehold. v3.0 crashede fx ved programnedlukning, men det skulle v3.01 have styr på...har dog ikke massive erfaringer endnu.

(Et kæmpe turn-off er manglen på second monitor full screen visning af billedet..) 

Tak for response. Jeg ser frem til den lovede opdatering, som skulle komme i løbet af en måneds tid. Min version hedder 3.0.0, og jeg ved godt, at alle nye versioner der ikke er opdateret endnu kan have børnesygdomme. Men træls er det.

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

393

13
03. januar 2019 @ 11:08
Lærling

Jamen, er det ikke herligt. Fik lige besked om, at Luminar 3.0.1 er klar til download. Jeg har nu downloaded opdateringen, nu kan jeg endelig aktivere programmet. Hvis andre er interesseret kan opdateringen hentes her: Luminar 3.0.1 opdatering.

Tak for interesse, svar og deltagelse i min kvide.

Godt nytår

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.