xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Misbrugt Visa
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


259

2
20. december 2018 @ 16:30
Juniormedlem

Hej 

Her i huset er alle iphones og ipads opretten med mit Visa kort på appleStore, fik her i tirsdags en opkrævning på 249kr, som jeg var sikker på ikke at have brugt. jeg ringede til support og snakkede frem og tilbage og til sidst fandt jeg selv frem til via vores konto oversigt at kortet der var brugt var min kones kort som ikke!! er oprettet hos apple... der er her snak om at en har oprettet en falsk profil hos apple og brugt min kones kort oplysninger til div. køb.... idag er der yderlig trukket 2000kr og 300kr :-( supporten sagde i tirsdags at der stod til at blive trukket godt 2700kr som stod som afventende, og kunne ikke stoppes selvom kortet blev spæret med det samme og samtidig ved banken...


Nogen der har oplevet ligende, og hvad er fremgangs måden, for vi skal jo gerne have de penge tilbage... konen snakkede med dem i dag og syntes han svarede på en underlig måde til de spørgsmål hun havde....

han ville ikke oplyse navn på skiderikken selvom navnet kunne ses i deres system....

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3
  3
0
  1138

2185

44
20. december 2018 @ 18:09
ASCII jonglør

Kontakt jeres bank, og få oprettet en indsigelse - så får I jeres penge retur - og NETS vil på et tidspunkt tage sagen, og følge op på den.

Det vil være en indsigelse som fx. hos Nordea: Indsigelser mod betalinger på kort


3580

34
20. december 2018 @ 18:18
Virtual Machine

Jeg ville osse melde sagen til politiet, bare så det er i systemet, hvis i ikke kan få pengene retur, og der fortsat (yderligere) vil blive trukket på kortet. 

Det er helt klart en fejl hos Apple at de tillader den slags, og uden at vide meget om det, ligne den sag Netflix havde kørende hvor hundrevis af kunder var berørt. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2185

44
20. december 2018 @ 18:38
ASCII jonglør

Jeg havde en sag af samme slags med Disneyland Paris, hvor jeg var meget proaktiv - men Disneyland Paris var ligeglade - de sage bare at jeg kunne melde misbruget til det franske politi. 

Jeg valgte at lade Nets gøre det de nu gør i sådan en sag med hensyn til politi osv. - jeg havde jo fået alle mine penge retur fra min bank, så jeg var derfor lidt ligeglad.