xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Ringetoner i mit baghoved
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


93

4
14. december 2018 @ 22:59
Novice

Jeg roder stadig rundt her på nettet for at finde et program der kan overføre en ringetone på min Iphone, jeg fik jo at vide at med den nye udgave af ITUNES der har man ikke den mulighed mere.

Nå ja hvad så, så fik jeg da den ide at man jo så bare kunne slette den ITUNES jeg havde liggende, og så lægge en ældre sag ind, det kan man bare ikke man bliver faktisk tvungen til at opdate til den nye ver. og så er man ligevidt.

Er der så nogen her der har erfaring med et program der kan bruges til at overføre en ringetone til " LYDE " på min mobil.

Jeg har gjort nogle forsøg med " DR. FONE " og også prøvet med " Anytrans " men jeg syntes ikke rigtig at det vil køre som jeg nu vil have det til, eller er det fordi at jeg bruger den gratis udgave, for jeg vil da ikke sætte penge i programmet hvis det er et forkert program..


Hej

  10
0
  399

2709

340
PallMei (Skribent)
15. december 2018 @ 10:51
Bit kongen

Apple's vejledning er fra 14/11-2018, er der noget der ikke virker eller dækker dit behov?

https://support.apple.com/da-dk/HT207955


93

4
15. december 2018 @ 16:09
Novice

Hej igen PALLMEI

Det værste man kan her i livet det er at smide tingene fra sig sætte sig over i en krog og surmule.

Nu her til formiddag der fandt jeg løsningen på mit problem, jo det var blevet til et problem for mig, eller er det jo bare opgaver og dem løser man bare.

Jeg lagde nogle forskellige programmer ind på MACen, og så gik jeg dem ellers igennem, og BINGO .

ANYTRANS programmet kunne bare det hele når man lige fik set sig omkring, og det er meget simpelt at lægge ringetoner over på sin mobil uden at skulle bruge Itunes.

Nu skal jeg så se hvordan man lægger sin ringetone ind i " Beskedder ".

Hej


2709

340
PallMei (Skribent)
15. december 2018 @ 16:14
Bit kongen

Ok, bare du får løst dit problem. 

Jeg undre mig bare over at du har et problem, for Apple's vejledning viser da, at man kan overføre tilpassede ringetoner til sin IOS-enhed via iTunes.


1425

21
15. december 2018 @ 19:14
Stormogul

Det gør du på samme måde som du vælger ringetone, selvfølgelig bare inde under ‘beskedtone’   


93

4
15. december 2018 @ 21:58
Novice

PallMei

Du kan jo selv prøve om du kan ligge en ringetone over via Itones.

I mit andet indlæg var der jo en der svarede at man i den sidste opdatering 12.?.?, der fik man ikke den mulighed at lægge sine egne ringetoner ind, jeg boksede meget med det, og hver gang blev de lagt ind i musikbiblioteket.

Hej


93

4
15. december 2018 @ 22:00
Novice

angelodk

Jo da jeg kan godt se det fornuftige i det du der skriver, men der er jo ikke nogen undermenu under ringetoner.

Hej


1425

21
16. december 2018 @ 08:26
Stormogul

Nej, men du ligger ringetonen ind som beskrevet i det tidligere link, når først tonen er på telefonen, så kan du vælge den som besked tone. 

Det virker helt fint hos mig. Husk at ringetonen skal være i .m4r format. 


1103

6
18. december 2018 @ 13:20
Stormogul

Så vidt jeg kan se er Apple's vejledning kun en forklaring på hvordan man lægger ringetoner man allerede har i iTunes over på telefonen og ikke hvordan man laver et vilkårligt musiknummer fra iTunes om til en ringetone.
Eller har jeg misforstået noget?


2709

340
PallMei (Skribent)
18. december 2018 @ 13:43
Bit kongen
MacWin skrev:

Så vidt jeg kan se er Apple's vejledning kun en forklaring på hvordan man lægger ringetoner man allerede har i iTunes over på telefonen og ikke hvordan man laver et vilkårligt musiknummer fra iTunes om til en ringetone.
Eller har jeg misforstået noget?

Har ikke set der er spurgt om det, men der er link til at lave ringetoner i garageband/logic pro. En hurtig google vil garanteret også finde mange forslag.

Men det er muligt at noget er ændret ikke virker, i forhold til OP's behov. Men der fortælles ikke præcis hvor det går skævt ifølge Apples vejledning og da jeg ALTID har min telefon på lydløs er det ærlig talt ikke et problem jeg rigtig har lyst til at bruge en energi på, når OP har fundet hans egen løsning.


1663

45
18. december 2018 @ 13:46
Stormogul

Jeg hsr brugt den her løsning engang men ved ik om det dur stadig. 


https://www.google.dk/amp/s/www.digitaltrends.com/mobile/how-to-make-ringtones-for-iphone/amp/

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.