xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvordan fungerer Telia til dagligt?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


2581

84
28. november 2018 @ 18:19
Bit kongen

Hvordan fungerer Telia (mobil) til dagligt?

Nogen problemer med TT netværket? Bemærker i at i skifter imellem Telia og Telenor master? 



  3
0
  311

1900

183
PowerPalle (Administrator)
28. november 2018 @ 18:22
Stormogul

Der er vist ikke noget der hedder en Telia-mast eller en Teleno-mast i Danmark - jeg mindes, at de er slået sammen så nu er det vel Telia/Telenor-master - mao. så deles alle masterne af Telia og Telenors brugere.

Eller hür?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

2581

84
28. november 2018 @ 18:26
Bit kongen
PowerPalle skrev:

Der er vist ikke noget der hedder en Telia-mast eller en Teleno-mast i Danmark - jeg mindes, at de er slået sammen så nu er det vel Telia/Telenor-master - mao. så deles alle masterne af Telia og Telenors brugere.

Eller hür?

TT netværket

Nemlig.

Hvis du ser på f.eks. mastedatabasen vil du se at de enkelte master stadigt står som tilhørende f.eks. Telia og Telenor. Jeg bor klods op af en Telenor mast ( < 1 km ) her ude på det mørke bøh land og får med Telenor nemt 40 - 50 Mbit/s i stuen. Spørgsmålet er om jeg har adgang til samme hastighed med et Telia simkort i telefonen og om skiftet imellem Telia og Telenor master foregår helt gnidningsfrit. 

Og om tingene generelt fungerer hos Telia for den sags skyld. Jeg lægger normalt ikke meget i trustpilot men for !anden da de får tæsk derinde. 



116

0
28. november 2018 @ 23:52
Novice

TT fungerer ja, men bestemt ikke optimalt. Jeg havde tidligere TT, her i Egedal, men opnåede f.x. meget sjældent 4G. Efter mange klager og diskussioner med TT, besluttede jeg mig for at gå over til YouSee - grundet alt for lav hastighed og dårlig lyd via telefonen.. 

TT mente, at trods jeg kun havde 3G i Egedal, så var det langt bedrestillet med dette, end det 4G netværk YouSee kunne tilbyde. Dette viste sig dog ikke at være en sandhed, idet jeg opnåede en langt bedre forbindelse vis YouSee - end jeg nogensinde havde haft endsige drømt om via TT.


/Niels