xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Hvilken mobil lille fotoprinter skal man vælge
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


30

0
23. november 2018 @ 18:00
Let øvet

Hej med jer.

Ifm. en gave til min datter, er jeg på jagt efter en lille mobil fotoprinter, hvor man kan skrive billeder ud direkte fra iPhone (de små billeder).

Jeg er med på, at det billederne aldrig bliver "gode" på disse printere, men det er også mere en gadget, hvor hun hurtigt kan skrive ud og sætte billedet i en bog / på væggen osv. (størrelsen på billederne er typisk ca. 5 X 7 cm).

Der er flere på markedet, og typisk bliver de netop kritiseret for selve billedkvaliteten - men måske der er nogen herinde der har erfaringer og kan give et praj om hvilke / hvilken der er mindst "dårlig"?

Jeg har bl.a. kigget på disse:

HP Sprocket

HP Sprocket PLUS

HP Sprocket 200

Canon Zoemini

Forskellige Kodak modeller

Nogen af ovenstående bruger ikke blæk , hvilket nok også gør kvaliteten dårligere (men billigere i drift).

Er der nogen blandt jer der kan give et godt råd - hvad skal man købe?


De bedste hilsner

Carsten



  1
0
  286

16

0
24. november 2018 @ 21:37
Nyt medlem

Godaften Carsten


Jeg købte for et års tid siden en HP Sprocket til min kone. Den er hun rigtig glad for, og jeg syntes billederne (omend noget små) bliver ret pæne. Den kører ligesom polaroid og kodak med zink-papir som ikke er helt billigt, men alt er jo relativt. Om HP sprocket er bedre end lignende modeller fra Canon og kodak ved jeg desværre ikke. Kender heller ikke til plus og 200 modellerne du omtaler.

Sprocket koster pt. 555,- hos Elgiganten. Den tror jeg hun bliver rigtig glad for.. Om ikke andet så er den noget billigere end plus og 200´eren.