xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Mojave på MBP early 2011
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


71

1
03. november 2018 @ 13:17
Novice

Hej,

jeg installerede Mojave 10.14 på min MBP early 2011. Det har jeg nu fortrudt idet update 10.14.1 ikke umiddelbart kunne installeres. Er der nogen derude der har nedgraderet til High Sierra og med succes indlæst backup med data fra en time-machine backup. Umiddelbart kunne jeg forestille mig at der kunne være problemer, så jeg vil lige høre om nogen har erfaring med det.

  11
0
  607

1519

0
03. november 2018 @ 14:56
Suspenderet

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1641

24
03. november 2018 @ 19:23
Stormogul
Bersærken skrev:

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Kender godt din holdning til alt nyt.... Så ryg du dit tossetobak i fred og undlad at kommentere, når du har røget.... Tak..!


Once you go Mac - You'll never go back..!

71

1
03. november 2018 @ 23:09
Novice
Bersærken skrev:

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Mojave kører fint på min MBP 2011, der ellers er en "unsupported mac" i forhold til Mojave, men når opdateringer er en udfordring, er min dagsorden en anden end din. "Syntes" er datid så jeg læser at du er blevet klogere. 


1519

0
04. november 2018 @ 05:45
Suspenderet
Giffi skrev:
Bersærken skrev:

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Kender godt din holdning til alt nyt.... Så ryg du dit tossetobak i fred og undlad at kommentere, når du har røget.... Tak..!


Nu begynder det at blive trivielt at du bliver ved med at køre på mig, tag og luk din bøsserøv og kæl med din ven, dumme svin. Og nu kan PP smide mig ud fra Macnyt, men du er simpelthen så dum og du skulle holde din beskidte kæft, bøsse karl.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

687

6
04. november 2018 @ 06:54
Veteran

en mand, ved hvad en mand vil ha'  .

jeg bygger alt i toffifee og løg

1425

21
04. november 2018 @ 08:15
Stormogul

Round 1, FIGHT


2709

339
PallMei (Skribent)
04. november 2018 @ 08:39
Bit kongen
Giffi skrev:

Kender godt din holdning til alt nyt.... Så ryg du dit tossetobak i fred og undlad at kommentere, når du har røget.... Tak..!

Jeg syntes din kommentar er malplaceret. Jeg kritiseredes hans beslutning/begrundelser i den anden tråd, men gav thumps up til hans indlæg her, fordi jeg faktisk syntes det var et konstruktiv svar på OP's spørgsmål (nedgradering på en usupporteret Mac).

Poul A skrev:

Mojave kører fint på min MBP 2011, der ellers er en "unsupported mac" i forhold til Mojave, men når opdateringer er en udfordring, er min dagsorden en anden end din. "Syntes" er datid så jeg læser at du er blevet klogere.

"Mojave, en gang fis i en hornlygte." ->  http://macnyt.dk/forum/?task=thread&query=154094859418395660


1641

24
04. november 2018 @ 13:36
Stormogul
Bersærken skrev:
Giffi skrev:
Bersærken skrev:

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Kender godt din holdning til alt nyt.... Så ryg du dit tossetobak i fred og undlad at kommentere, når du har røget.... Tak..!


Nu begynder det at blive trivielt at du bliver ved med at køre på mig, tag og luk din bøsserøv og kæl med din ven, dumme svin. Og nu kan PP smide mig ud fra Macnyt, men du er simpelthen så dum og du skulle holde din beskidte kæft, bøsse karl.

Føj, hvor du har en grim mund, og en beskidt tankegang.....  Det fortæller meget om dig som menneske...  Føj..!!

Jeg stopper her for du er ikke et menneske der har nogen form for empati, og det fører ikke til noget at tale til dit bedre jeg, for du har intet....!  Det  er blevet væk i dine hash-tåger...!!

Og skulle jeg blive banned for at forsøge at stoppe dig, tager jeg det med oprejst pande...    

PS...   Skulle hilse fra min kone.....     


Once you go Mac - You'll never go back..!

1519

0
04. november 2018 @ 14:29
Suspenderet
Giffi skrev:
Bersærken skrev:
Giffi skrev:
Bersærken skrev:

Jeg prøvede, som alle sikkert ved, Mojave, og da jeg syntes det var noget garbage, gik jeg tilbage til High Sierra. Hold Alt nede under opstart og vælg at du vil gendanne fra et TM backup, og så er den sådan set ikke længere... Man skal naturligvis altid tage backup inden man installerer nyt system, det gjorde du forhåbentlig.

Kender godt din holdning til alt nyt.... Så ryg du dit tossetobak i fred og undlad at kommentere, når du har røget.... Tak..!


Nu begynder det at blive trivielt at du bliver ved med at køre på mig, tag og luk din bøsserøv og kæl med din ven, dumme svin. Og nu kan PP smide mig ud fra Macnyt, men du er simpelthen så dum og du skulle holde din beskidte kæft, bøsse karl.

Føj, hvor du har en grim mund, og en beskidt tankegang.....  Det fortæller meget om dig som menneske...  Føj..!!

Jeg stopper her for du er ikke et menneske der har nogen form for empati, og det fører ikke til noget at tale til dit bedre jeg, for du har intet....!  Det  er blevet væk i dine hash-tåger...!!

Og skulle jeg blive banned for at forsøge at stoppe dig, tager jeg det med oprejst pande...    

PS...   Skulle hilse fra min kone.....     


Så du forbeholder dig ret til at kalde mig ditten og datten, og bryde ind i en tråd du intet kan bidrage med,det er kun for at genere mig. Og så bliver du mopset når modparten du har svinet til, går til modangreb, det er som forventet når man taler via en skærm. Du kan jo skrive lige hvad du vil,vel vidende at modtageren ingen chance har for at se dig i øjnene. Så for min skyld kan du blive ved med at bryde ind i en tråd for at genere mig,men jeg forbeholder mig retten til at svare dig på en passende måde. Og da jeg er gammel sømand og Sjakbajs for 30 mand på værft, så farer jeg altså i flint når en gnom som dig begynder at smide om sig med ukvemsord, men i dag skal man jo kunne tage alt uden at give igen, det synes at være normalen.. Om du er bøsse eller ej, det må din kone afgøre,men i mine øjne er der altså noget der ikke stemmer,ingen er normalt så idiotiske at de føler trang til konstant at genere ordentlige folk der prøver at give deres mening til kende i et forum, som vedkommende har været på i mange år...

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1103

6
04. november 2018 @ 17:06
Stormogul

I udstiller jer selv.

Når man begynder at bruge et ord som "bøsserøv" som skældsord og hermed sviner en minoritet til som ikke har bedt om at blive blandet ind i jeres diskussion, så kan man ikke synke meget dybere.

At du er gammel sømand og sjakbajs giver dig ikke ret til at opføre dig som en idiot.

Du burde skamme dig.



1900

183
PowerPalle (Administrator)
05. november 2018 @ 08:33
Stormogul

Denne tråd slutter her og der skal ikke herske nogen tvivl om, at det sprogbrug, der nu gentagne gange har været brugt på macnyt af én person, ikke tolereres og har konsekvens, hvorfor der er sket en eksklusion (personen har fået 3 advarsler sammenlagt).

/PP

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger