xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Watch og kort
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


160

0
10. oktober 2018 @ 21:23
Novice

Hej.

Når jeg vil finde vej med apple Kort-app, så tilslutter både mit ur og min iPhone automatisk, hvad enten jeg bruger uret eller iPhone oprindeligt.

Jeg ønsker ikke at begge enheder viser mig vej, kan jeg gøre sådan at det kun er den enhed jeg oprindeligt tilslutter fra der aktivere kort-appen?


Håber det giver mening?

  2
0
  453

2581

84
11. oktober 2018 @ 07:34
Bit kongen
Vidlife skrev:

.. kan jeg gøre sådan at det kun er den enhed jeg oprindeligt tilslutter fra der aktivere kort-appen?

Tilslutter fra?

Hvad tilslutter og hvor fra?

Du åbner kort appen og starter navigationen, det er det. 

Uret advarer dig om at du skal dreje, hvilket er ret fikst da du dermed kan holde øjnene fra din tlf. Hvis det er et problem kan du slå det fra i Watch appen på uret under "Kort".

Men det er hele ideen bag uret at give dig notifikationer, jeg kan ikke helt følge hvorfor det et noget du vil slå fra?



3580

34
11. oktober 2018 @ 08:33
Virtual Machine
Vidlife skrev:

Hej.

Når jeg vil finde vej med apple Kort-app, så tilslutter både mit ur og min iPhone automatisk, hvad enten jeg bruger uret eller iPhone oprindeligt.

Jeg ønsker ikke at begge enheder viser mig vej, kan jeg gøre sådan at det kun er den enhed jeg oprindeligt tilslutter fra der aktivere kort-appen?


Håber det giver mening?

Næh. Jeg åbner Kort-app på min iPhone, skriver destination ind, trykker start og så slukker jeg displayed på telefonen og lægger den fra mig. Uret overtager så automatisk styringen derfra. 

Er det uret eller telefonen du vil have til at hjælpe dig med at finde vej?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future