xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Fælles iCloud vs. iCloud familiedelig
Kategori: Lagerhallen i skyen langt oppe i atmosfæren og helt ned til Viborg (iCloud)


176

2
06. oktober 2018 @ 16:05
Novice

Hej alle

Jeg har en lidt træls udfordring jeg ikke helt ved hvordan jeg kan løse på den bedste mulige måde. 

Jeg har en iCloud konto som delen mellem 2 iPhones. Det er nemlig sådan at jeg har en amerikans apple id konto som jeg bruger til iTunes&AppStore og så en dansk apple id der bruges til bl.a. iCloud abonnement. 

De to iPhones (iPhone X og iPhone 8) er begge logget på iCloud på samme konto. Dette mest for at vi kan få glæde af foto backup og sync på tværs af de to devices. Sådan at vi kan se de fælles billeder vi tager. Samt kan bruge den iCloud aftale jeg har til at tage backup af devices osv. 

Indtil nu har det ikke været en udfordring. Men med Watch OS 5 er der kommet en sjov funktion in i Aktivitet sådan at man kan udfordre hinanden. Dette fungere dog ikke hos mig lige nu for når jeg prøver at udfordre den anden person så udfordrer jeg mig selv :-) da vi bruger samme iCloud konto. Og det kan jeg bare ikke få til at fungere

Så hvad er den bedste løsning på sådan en, sådan at vi både kan udfordre hinanden på Aktivitet men også kan se hinandens billeder via iCloud?

Jeg har kigget lidt på familiedeling. For med den kan jeg dele det iCloud plads jeg har. Men så vidt jeg kan forstå så er der en træls måde hvorpå det med billeder fungerer - nemlig at man skal flytte billeder til en bestemt mappe hvis man gerne vil dele dem....


  1
0
  683

8581

198
06. oktober 2018 @ 18:35
Poseidon

Det du efterspørger er desværre ikke muligt. Der er mange som har efterspurgt bedre billeddeling ved familiedeling af iCloud, men det er bare ikke kommet endnu. Så det er enten eller, for dig.

Der var engang en Mac...