xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Upgrade to CleanMyMac X
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


221

5
01. oktober 2018 @ 21:22
Juniormedlem

Hej alle 

Har fået et tilbud om at opgradere CleanMyMac til X'eren (Mojave).

Kan få et evighedsabonnement til 5 Mac'ere på vistnok 700 kr. (runde tal).

Skal man fortsætte med at bruge CleanMyMac, eller er det et "værdiløst" stykke software?

Synes egentlig at den hidtidige version har fungeret godt og ryddet pænt op på vores Mac'ere, men den version kan ikke køres på Mojave. Sååååå skal man fortsætte med at betale?

Kjeld

lidt af hvert - så'n
  13
0
  811

1641

24
01. oktober 2018 @ 22:43
Stormogul
kjeld the mac mate skrev:

Hej alle 

Har fået et tilbud om at opgradere CleanMyMac til X'eren (Mojave).

Kan få et evighedsabonnement til 5 Mac'ere på vistnok 700 kr. (runde tal).

Skal man fortsætte med at bruge CleanMyMac, eller er det et "værdiløst" stykke software?

Synes egentlig at den hidtidige version har fungeret godt og ryddet pænt op på vores Mac'ere, men den version kan ikke køres på Mojave. Sååååå skal man fortsætte med at betale?

Kjeld

Har opdateret med 50% rabat og det kører perfect...    


Once you go Mac - You'll never go back..!

1129

128
02. oktober 2018 @ 08:51
Stormogul

jeg har købt det selv, men kun fordi jeg er for doven til at gøre ting manuelt. i bund og grund, det cleanmymac gøre, kan gøres i hånden under 10 minutter. forskel er om man tør pille ved ting selv.

så det har en vis værdi som sådan, men det er ikke uvurderlig stykke software i min verden.

man kan med lidt snilde udvikle sin egen metode til sletning af vise filer og mapper ved at benytte indbyggede funktioner i macOS. her tænker jeg f.eks. på automator. men også på smarte mapper. dette vil i bund og grund give 70% af funktionaliteten som clean my mac tilbyder. resten kan gøres på andet vis.



740

38
02. oktober 2018 @ 10:05

CleanMyMac X er en af de smukkest designede apps til Mojave.

Den kører her ugentligt.

Kan varmt anbefales.


253

35
02. oktober 2018 @ 11:39
Juniormedlem

Hvorfor bruge så mange penge på noget der kan gøres med freeware, f.eks. OnyX, OmniDiskSweeper og Malwarebytes.

Du går ganske vist glip af en masse animationer i de ovenstående programmer men de virker og koster ingenting!.

Hvis du gerne vil have noget grafik, så kan du erstatte OmniDiskSweeper med DaisyDisk til 89 kr

Jeg bruger selv Cocktail, og Malwarebytes. Cocktail koster $19 for en enkelt (livstids) licens og $39 for en familielicens (5 licenser, også med livstidsopdateringer). Jeg købte min licens for 11 år siden og har haft gratis opdateringer siden. Cocktail har heller ikke en masse animationer, men den gør det den siger og opdateres jævnligt. Det blev Cocktail fordi der ikke rigtig var andet med grafisk brugerinterface på det tidspunkt.

vh
Carsten


1641

24
02. oktober 2018 @ 12:15
Stormogul
Nihad skrev:

jeg har købt det selv, men kun fordi jeg er for doven til at gøre ting manuelt. i bund og grund, det cleanmymac gøre, kan gøres i hånden under 10 minutter. forskel er om man tør pille ved ting selv.

så det har en vis værdi som sådan, men det er ikke uvurderlig stykke software i min verden.

man kan med lidt snilde udvikle sin egen metode til sletning af vise filer og mapper ved at benytte indbyggede funktioner i macOS. her tænker jeg f.eks. på automator. men også på smarte mapper. dette vil i bund og grund give 70% af funktionaliteten som clean my mac tilbyder. resten kan gøres på andet vis.

Sikkert rigtigt, men man får det ikke gjort.....



Once you go Mac - You'll never go back..!

3580

34
02. oktober 2018 @ 13:44
Virtual Machine

Kan i reelt se nogle forbedringer ved at bruge disse apps?

Jeg har prøvet op til flere gange, og computeren får ikke ret meget ud af det. Det er nærmere mig der får noget ud af det i form af et lille kemisk kick oppe i emhætten.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1641

24
03. oktober 2018 @ 09:06
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Kan i reelt se nogle forbedringer ved at bruge disse apps?

Jeg har prøvet op til flere gange, og computeren får ikke ret meget ud af det. Det er nærmere mig der får noget ud af det i form af et lille kemisk kick oppe i emhætten.

???


Once you go Mac - You'll never go back..!

2581

84
03. oktober 2018 @ 09:15
Bit kongen
Lars Sejerup skrev:

Kan i reelt se nogle forbedringer ved at bruge disse apps?

Jeg har prøvet op til flere gange, og computeren får ikke ret meget ud af det. Det er nærmere mig der får noget ud af det i form af et lille kemisk kick oppe i emhætten.

Der er ingen forbedringer at hente, jeg har brugt sådan nogle værktøjer enkelte gange, næsten hver gang er det endt med en maskine der kører dårligere end før. 

MacOS rydder fint op efter sig selv, det er jo ikke Windows. 


3580

34
03. oktober 2018 @ 10:05
Virtual Machine

Ja. Jeg prøvede lige at køre CleanMyMac X og det resulterede i badebolde og at maskinen ikke kan vågne op efter den er gået i dvale. Og så er den osse blevet langsommere. Det er meget muligt at det er mig der har gjort noget forket med programmet. Men jeg tror jeg kører en clean install senere idag. For det her virker ikke. Jeg ikke fået nogen fejlmedelelse nogle steder fra hvorfor min maskine pludselig halter.


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

390

2
04. oktober 2018 @ 17:35
Lærling

Har Clean My Mac 3 og den har spurgt om jeg vil opgradere til X.

3´eren virker da fint nok her på Mojave? Havd er bedre i X?

Det er ca et år siden jeg købte 3eren og føler mig da godt og grundigt taget ved næsen at jeg ikke kan opgradere gratis. Svindel og humbug. Når 3´eren ikke dur længere må jeg finde et andet alternativ, for jeg nægter at betale for noget to gange.


210

0
04. oktober 2018 @ 19:10
Suspenderet

Har ofte haft det ligesom dig KaHornshoej. De er nogle røvere derude...
Opgraderede og købte dog alligevel CleanMyMac X, fordi det er lækkert, nemt og jeg kan lide det.
Helt sikkert et luksusforbrugskøb, jeg kunne undvære. Blevet snydt? - nok min egen skyld :-)

Bruger også OnyX - gratis og lige opdateret til Mojave.


740

38
04. oktober 2018 @ 20:18
KaHornshoej skrev:

Har Clean My Mac 3 og den har spurgt om jeg vil opgradere til X.

3´eren virker da fint nok her på Mojave? Havd er bedre i X?

Det er ca et år siden jeg købte 3eren og føler mig da godt og grundigt taget ved næsen at jeg ikke kan opgradere gratis. Svindel og humbug. Når 3´eren ikke dur længere må jeg finde et andet alternativ, for jeg nægter at betale for noget to gange.

So you already have CleanMyMac but it’s not the newest X version, right? No problem, we give you three upgrade options:

  • Buy a CleanMyMac X license at 50% discount
  • Become a subscriber of CleanMyMac X and get 50% discount on the first year
  • Join Setapp to get access to CleanMyMac X and 100+ other useful apps.

Here’s how you get CleanMyMac X with the upgrade discount: KLIK


221

5
06. oktober 2018 @ 14:46
Juniormedlem

Hej alle

Tak for jeres kommentarer vedrørende CMM Mojave.

Ved dog stadig ikke om jeg opgraderer til den nye Mojave opgradering. Tænker lige lidt yderligere.


Kjeld

lidt af hvert - så'n