xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Billig Netflix
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


2581

84
29. september 2018 @ 15:49
Bit kongen

Jeg læste om muligheden for at oprette en Netflix konto, via VPN, i Tyrkiet. Har lige prøvet det og det virker fint. Man behøver ikke VPN for af benytte kontoen efterfølgende og for ca. 42,50 kr. pr- måned for det største Netflix abonnement er det absolut værd at tage med. 

Nu er spørgsmålet så, kan man gentage det nummer med andre streamning tjenester end Netflix? 



  14
0
  1070

1139

12
30. september 2018 @ 14:37
Stormogul

Hvad med betaling Jesper.. kan du bruge dansk visa?


2581

84
30. september 2018 @ 18:37
Bit kongen

Ja.

Sorry så ikke sit svar.

Men er du i relation til Netflix så er svaret ja. 



1139

12
01. oktober 2018 @ 07:17
Stormogul

Takker


55

3
01. oktober 2018 @ 18:13
Novice

Hvordan får du den til at vise Tyrkiet ?


Jeg får kun priser i usd


38

0
01. oktober 2018 @ 21:29
Let øvet

Genstart din mac og prøv at vælge Tyrkiet igen.


2581

84
02. oktober 2018 @ 10:47
Bit kongen
lasse hansen skrev:

Hvordan får du den til at vise Tyrkiet ?


Jeg får kun priser i usd

Du bruger en VPN der har server i Tyrkiet.

Viser den ikke priser i TL er det fordi VPN serveren ikke genkendes som en server der er placeret i tyrkiet, så må du enten vælge en anden server hvis udbyderen har det eller finde en anden VPN udbyder at prøve med. Jeg brugte PrivateVPN.com.




507

9
10. oktober 2018 @ 12:42
Kaptajn

Hvis jeg er på ferie i Tyrkiet, kan jeg så oprette et abonnement hernede, og så bruge det når jeg kommer hjem?

Mvh Flemming Larsen

507

9
10. oktober 2018 @ 12:52
Kaptajn
Flemming Larsen skrev:

Hvis jeg er på ferie i Tyrkiet, kan jeg så oprette et abonnement hernede, og så bruge det når jeg kommer hjem?

Det kan den så ikke. Er stadig de dyre priser. 

Mvh Flemming Larsen

2581

84
10. oktober 2018 @ 15:49
Bit kongen
Flemming Larsen skrev:

Hvis jeg er på ferie i Tyrkiet, kan jeg så oprette et abonnement hernede, og så bruge det når jeg kommer hjem?

Jeg og mange andre kan her hjemme fra DK, via en VPN forbindelse, oprette et Tyrkisk Netflix abonnement og bruge det uden VPN fra DK.

Uden problemer. 

Der er intet i vejen for at oprette et abonnement når du er i tyrkiet, medmindre du sidder på en internetforbindelse, der ikke bliver opfattet som tilhørende i Tyrkiet af Netflix. 



507

9
11. oktober 2018 @ 10:00
Kaptajn
Jesper Arning skrev:
Flemming Larsen skrev:

Hvis jeg er på ferie i Tyrkiet, kan jeg så oprette et abonnement hernede, og så bruge det når jeg kommer hjem?

Jeg og mange andre kan her hjemme fra DK, via en VPN forbindelse, oprette et Tyrkisk Netflix abonnement og bruge det uden VPN fra DK.

Uden problemer. 

Der er intet i vejen for at oprette et abonnement når du er i tyrkiet, medmindre du sidder på en internetforbindelse, der ikke bliver opfattet som tilhørende i Tyrkiet af Netflix. 


Ah, kan være fordi jeg var på mit 3 Danmark mobil abonnement måske, og ikke WiFi? Ellers må jeg se på VPN. Opretter i bare abonnementet, og kører med dansk betalings kort?

Mvh Flemming Larsen

2581

84
11. oktober 2018 @ 19:31
Bit kongen
Flemming Larsen skrev:
Ah, kan være fordi jeg var på mit 3 Danmark mobil abonnement måske, og ikke WiFi? Ellers må jeg se på VPN. Opretter i bare abonnementet, og kører med dansk betalings kort?

Hvis du er i tyrkiet skal du bare på den nærmeste WiFi forbindelse, hvis du er i Tyrkiet med en dansk mobil kunne jeg godt forestille mig du kommer ud på internettet igennem danske 3 og dermed får en dansk IP. 

Du skal kun benytte en VPN hvis du sidder uden for tyrkiet og vil lave det her nummer og du skal kun bruge VPN forbindelsen imens du opretter abonnementet. Du skal derfor oprette en VPN med en gratis prøve periode og så opsige det med det samme når oprettelsen er gået igennem. Jeg betalte med Dansk Visa kort. 


507

9
12. oktober 2018 @ 10:07
Kaptajn
Jesper Arning skrev:
Flemming Larsen skrev:
Ah, kan være fordi jeg var på mit 3 Danmark mobil abonnement måske, og ikke WiFi? Ellers må jeg se på VPN. Opretter i bare abonnementet, og kører med dansk betalings kort?

Hvis du er i tyrkiet skal du bare på den nærmeste WiFi forbindelse, hvis du er i Tyrkiet med en dansk mobil kunne jeg godt forestille mig du kommer ud på internettet igennem danske 3 og dermed får en dansk IP. 

Du skal kun benytte en VPN hvis du sidder uden for tyrkiet og vil lave det her nummer og du skal kun bruge VPN forbindelsen imens du opretter abonnementet. Du skal derfor oprette en VPN med en gratis prøve periode og så opsige det med det samme når oprettelsen er gået igennem. Jeg betalte med Dansk Visa kort. 


Jeg tror at jeg venter til, at jeg kommer hjem. Jeg kom på WiFi hernede, og kom så igennem det hele, men lige i det øjeblik jeg betalte, så hoppede min mobil af WiFi og så blev det den store pris. Så måtte jeg opsige det med det samme, men mit Visa kort er så lige spærret indtil jeg er ude. Så jeg venter til jeg er hjemme. Hvilken VPN brugte du?

Mvh Flemming Larsen

740

38
12. oktober 2018 @ 11:11
Flemming Larsen skrev:
Hvilken VPN brugte du?
Jesper Arning skrev:
Jeg brugte PrivateVPN.com.

507

9
12. oktober 2018 @ 12:53
Kaptajn
iPhoneX skrev:
Flemming Larsen skrev:
Hvilken VPN brugte du?
Jesper Arning skrev:
Jeg brugte PrivateVPN.com.

Ouch. Det gælder om at være vågen. Tak for vækningen.   

Mvh Flemming Larsen