xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Dell P2715Q 4k på Macbook pro 2017 kun 30hz
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


79

0
23. september 2018 @ 20:40
Novice

Hej,

Jeg har købt en Dell P2715Q skærm til min Macbook pro 2017, og har sat den til med MiniDisplayport igennem en HyperDrive Pro (https://www.hypershop.com/products/hyperdrive-pro-8-in-2-hub-for-usb-c-macbook-pro-2016-2017-2018) som, ifølge dem selv, understøtter 4k med 60hz. 

Men lige meget hvad jeg prøver kan jeg kun få 4k med 30hz, har købt et minidisplay port kabel som skulle understøtte 4k med 60hz, og har prøvet kablet der fulgte med skærmen, og også HDMI, som også skulle understøtte de 60hz..

Er der nogen der har nogle løsningsforslag? Jeg har googlet hele eftermiddagen og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg gør forkert - alle dele burde understøtte de 4k 60hz :-)

www.salsamusik.nu
  5
0
  184

1129

128
23. september 2018 @ 20:50
Stormogul

godt nok til 2016 model... men måske skulle det prøves.

https://9to5mac.com/2016/06/04/how-to-enable-4k-60hz-resolution-2016-macbook/



79

0
23. september 2018 @ 21:52
Novice

Tak for dit tip - når jeg prøver at køre patcheren siger den "Unknown version of IOKit found..", så det virker ikke rigtigt :-/

Tænker også at in 2017 macbook burde være optimeret til det, men det kunne selvfølgelig godt være at det kunne gøre noget :-)

Ved du noget om IOKit?

www.salsamusik.nu

91

0
24. september 2018 @ 10:19
Novice

Hej


Jeg har denne Caldigit Displayport dock: http://www.caldigit.com/thunderbolt-3/mini-dock-HDMI-DisplayPort/  på en MacBook Pro Retina 15" på en 24" Dell 4K med 60Hz.

Købte den for ca 1000,- i UK


Kent

En MacBook Pro, en G3 B&W... pokkers ikke mere plads! :-)

79

0
24. september 2018 @ 21:00
Novice

Den dock jeg har købt skulle også kunne gøre det. Jeg mistænkte mit kabel, så idag var jeg i Power og købe et Mini displayport til Displayport kabel som ifølge emballagen kunne klare 4k med 60hz, men den kører stadig kun på 30hz..det er mystisk   

www.salsamusik.nu

79

0
26. september 2018 @ 10:36
Novice

Jeg fik fat i dem producenten af min hub og de fortalte at den MiniDisplayport stikket kun understøttede 4k30hz, så har sendt den tilbage og købt et USB-C -> Displayport stik og nu kører det. 

Tak for hjælpen og god dag allesammen :-)

www.salsamusik.nu