xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
IPhone Xs
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


1425

21
15. september 2018 @ 17:55
Stormogul

Der bliver ikke skrevet meget om de nye iPhones synes jeg, eller debatteret for den sags skyld.  

Er folk herinde ikke så vilde mere, sker der for lidt, eller hvad tænker i om “nyhederne”? 


  13
0
  181

1663

45
15. september 2018 @ 19:24
Stormogul

tror problemet er at det netop ik var nogen nyhed som sådan. Der sker ik ret meget på mobilfronten mere og de ting der sker er bare opgraderinger som nok ik er 10-15.000kr værd

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

147

1
15. september 2018 @ 19:41
Novice

Jeg har, på trods af prisen, valgt at købe en mindste Xs'er. Jeg har holdt fast i min iPhone 6 i 4 år nu, så tænker jeg gerne må :-) 

Jeg er lidt spændt på om jeg synes det er pengene værd (efter mobilrabat hos teleselskab) - for det ER virkelig mange penge for en telefon. 

Jeg er superspændt på kameraet, efter at have brugt iPhone 6 som primært kamera. Glæder mig til portræt mode, og især det helt nye, hvor man kan stille på skarpheden i baggrunden - det tror jeg bliver sjovt at lege med. Det bliver også dejligt at kunne zoome 2x optisk.

Jeg ved ikke helt hvad jeg ellers skal forvente, udover kraftig opgradering på brugen af apps. Ansigtsgenkendelse i stedet for fingeraftryk - det lyder fedt, men skal nok lige overbevises. 


8581

198
15. september 2018 @ 21:33
Poseidon
angelodk skrev:

Der bliver ikke skrevet meget om de nye iPhones synes jeg, eller debatteret for den sags skyld.  

Er folk herinde ikke så vilde mere, sker der for lidt, eller hvad tænker i om “nyhederne”? 

Tror de fleets fakta var kendt på forhånd, og der er jo aldrig noget at diskutere omkring hvornår de kommer i Danmark mere.. Med undtagelse af HomePod'en - Den var der sjovt nok lidt snak om, da den blev annonceret.

Der var engang en Mac...

1425

21
16. september 2018 @ 09:16
Stormogul
David Munch skrev:
angelodk skrev:

Der bliver ikke skrevet meget om de nye iPhones synes jeg, eller debatteret for den sags skyld.  

Er folk herinde ikke så vilde mere, sker der for lidt, eller hvad tænker i om “nyhederne”? 

Tror de fleets fakta var kendt på forhånd, og der er jo aldrig noget at diskutere omkring hvornår de kommer i Danmark mere.. Med undtagelse af HomePod'en - Den var der sjovt nok lidt snak om, da den blev annonceret.

Jeg er også mere interesseret i HomePod’en, men synes heller ikke det er det vilde man læser om den. Det er meget begrænset i hvert fald. Aner ikke en gang hvornår den kommer til dk😅


3580

34
16. september 2018 @ 09:59
Virtual Machine

iPhone Xs er en S-model, hvilket bare en lille opdatering i forhold til sidste års model. Sådan har det været siden iPhone 3Gs.

S står for speed, sagde Jobs. Men hvor meget hurtigere er iPhone Xs i forhold til iPhone X?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

740

38
16. september 2018 @ 10:09
Lars Sejerup skrev:

iPhone Xs er en S-model, hvilket bare en lille opdatering i forhold til sidste års model. Sådan har det været siden iPhone 3Gs.

S står for speed, sagde Jobs. Men hvor meget hurtigere er iPhone Xs i forhold til iPhone X?

iPhone XS Max er en helt ny modeltype og størrelse; ikke en S opdatering.

Den største skærm og det største batteri i en iPhone.


1641

24
16. september 2018 @ 10:19
Stormogul
iPhoneX skrev:
Lars Sejerup skrev:

iPhone Xs er en S-model, hvilket bare en lille opdatering i forhold til sidste års model. Sådan har det været siden iPhone 3Gs.

S står for speed, sagde Jobs. Men hvor meget hurtigere er iPhone Xs i forhold til iPhone X?

iPhone XS Max er en helt ny modeltype og størrelse; ikke en S opdatering.

Den største skærm og det største batteri i en iPhone.

Kære Vassing, følg lige lidt med og stop promoveringen af, at du køber en iPhone Xs Max. Vi kender godt til dit storhedsvanvid , med Rolex, BMW mm.

Men nu var talen aktså om en iPhone Xs... Så Lars har helt ret, hvor stor er forskellen....?


Once you go Mac - You'll never go back..!

1904

184
PowerPalle (Administrator)
16. september 2018 @ 10:26
Stormogul

Prøv at læse dette indlæg også indeholdende holdninger på Daring Fireball...

Indlægget kan læses her.

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

259

2
16. september 2018 @ 14:31
Juniormedlem

Fra 7 til X 800 i benchmark

X til Xs 600 i benchmark

iMac 20 2,66 GHz Intel Core 2 Duo 8 GB 1067 MHz DDR3

8581

198
16. september 2018 @ 14:49
Poseidon
angelodk skrev:

Jeg er også mere interesseret i HomePod’en, men synes heller ikke det er det vilde man læser om den. Det er meget begrænset i hvert fald. Aner ikke en gang hvornår den kommer til dk😅

Jeg tror det er værd at notere sig at HomePod jo stadig ikke er tilgængelig herhjemme, så dem som var 'first movers' og bare skulle have den NU, de har allerede købt fra udlandet eller parallel importeret (Eller ladet helt værd), og den resterende kundegruppe som sådan stadig ikke har adgang til produktet, da den ikke sælges som dansk model i de fysiske butikker.

iPhoneX skrev:

Den største skærm og det største batteri i en iPhone.

XR har længere batteritid end XS Max.

Giffi skrev:

Kære Vassing, følg lige lidt med og stop promoveringen af, at du køber en iPhone Xs Max. Vi kender godt til dit storhedsvanvid , med Rolex, BMW mm.

Jeg tror jeg svarer for de fleste, når jeg skriver at vi andre er lige så trætte af at høre dig pive over Vassing efterhånden, som når Vassing selv skriver noget. Kan du ikke bare nedstemme hans indlæg, og så komme videre? Dine udbrud (Eller alle andres, desværre) ændrer jo ikke på hans evindelige ligegyldige indlæg, og dine indlæg fylder også bare uden at tilføje noget som helst til diskussionerne.  

PowerPalle skrev:

Prøv at læse dette indlæg også indeholdende holdninger på Daring Fireball...

Indlægget kan læses her.

God læsning. Lægger især mærke til hans ros omkring AR i forbindelse med den nye chip. Det var interessant, og det har jeg ikke læst andre steder.

Der var engang en Mac...

1129

129
16. september 2018 @ 16:22
Stormogul

Jeg finder det mindre og mindre sandsynlig at kaste penge efter apple produkter.

Min næste telefon, der skal udskifte iPhone 6S Plus, kommer højst sandsynlig ikke at være en Apple telefon. Kun, hvis jeg vælger at købe en iPhone 8 Plus. Men Ten kommer ikke på tale, hverken den fra sidste år eller den fra i år.


2268

156
16. september 2018 @ 16:52
ASCII jonglør

Heller ikke jeg kommer til at købe nogen af de nye iPhones. De er simpelthen for dyre.

Men. Når det er sagt, så er jeg også helt klar over, at jeg på et eller andet tifdspunkt kommer til at købe en ny iPhone - ikke en Android af den ene eller anden obskure slags - for jeg er virkelig glad for Apples designs på den digitale legeplads, både hvad angår hard- & software.

En anden ting: Apple har så vidt jeg ved stadig det eneste OS-software, som udgiveren (her Apple) bliver ved med at holde fri for staters indblanding og overvågning. På den måde kan individets privatsfære opretholdes overfor statsinstitutioners & hackeres indblanding. Her står Apple virkelig stærkt, selvom det nok bliver stadig sværere og sværere at opretholde det standpunkt over for div. staters lovgivning.

Mister vi den privatkrypterede software kan vi ellers snart ende med at leve under de forfærdelige forhold, som beskrives i artiklerne herunder. De individuelle digitale frihedsrettigheder oplever jeg, at alt alt er for få Apple-brugere egentlig er klar over er virkelig vigtige at beskytte. Ej heller værdsætter man Apple for faktisk at arbejde for og sørge for at beskytte disse rettigheder. Desværre.

Kina udvikler it-diktatur, der overvåger borgernes adfærd og uddeler belønning og straf 

Kinesisk politi overvåger flere hundrede millioner borgere med big data

Kinesiske myndigheder optrapper overvågning


MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1641

24
17. september 2018 @ 09:11
Stormogul
David Munch skrev:
angelodk skrev:

Jeg er også mere interesseret i HomePod’en, men synes heller ikke det er det vilde man læser om den. Det er meget begrænset i hvert fald. Aner ikke en gang hvornår den kommer til dk😅

Jeg tror det er værd at notere sig at HomePod jo stadig ikke er tilgængelig herhjemme, så dem som var 'first movers' og bare skulle have den NU, de har allerede købt fra udlandet eller parallel importeret (Eller ladet helt værd), og den resterende kundegruppe som sådan stadig ikke har adgang til produktet, da den ikke sælges som dansk model i de fysiske butikker.

iPhoneX skrev:

Den største skærm og det største batteri i en iPhone.

XR har længere batteritid end XS Max.

Giffi skrev:

Kære Vassing, følg lige lidt med og stop promoveringen af, at du køber en iPhone Xs Max. Vi kender godt til dit storhedsvanvid , med Rolex, BMW mm.

Jeg tror jeg svarer for de fleste, når jeg skriver at vi andre er lige så trætte af at høre dig pive over Vassing efterhånden, som når Vassing selv skriver noget. Kan du ikke bare nedstemme hans indlæg, og så komme videre? Dine udbrud (Eller alle andres, desværre) ændrer jo ikke på hans evindelige ligegyldige indlæg, og dine indlæg fylder også bare uden at tilføje noget som helst til diskussionerne.  

    


PowerPalle skrev:

Prøv at læse dette indlæg også indeholdende holdninger på Daring Fireball...

Indlægget kan læses her.

God læsning. Lægger især mærke til hans ros omkring AR i forbindelse med den nye chip. Det var interessant, og det har jeg ikke læst andre steder.


Once you go Mac - You'll never go back..!