xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Light strips
Kategori: Automatisering (HomeKit)


8581

198
01. september 2018 @ 13:29
Poseidon

Jeg har overvejet at sætte nogle light strips op i soveværelset, for at få noget dæmpet belysning, som evt. kan styres i henhold til farve og intensitet. Er der nogen som har erfaringer på det område, da jeg er på helt bar bund om hvad jeg bør gå efter?

Skal jeg gå efter simple strips som tændes på en kontakt, eller er det værd at gå efter noget som kan styres, ie. Homekit,  Philips Hue, eller lignende?

Der var engang en Mac...
  2
0
  709

678

26
01. september 2018 @ 19:28
Veteran

Jeg tror det kommer an på hvad du har i resten af huset, og om du er vant til at skulle styre noget af det med Homekit. 

I min gamle lejlighed havde jeg philips hue i alle elpærer, flere lamper og strips og det hele. Men efter jeg flyttede (og fik noget mere plads) og mangler philips hue i 60-70 % af boligen, så er jeg gået mere og mere over til at benytte mig af kontakten igen. 

Så min erfaring siger mig, at jo mere homekit jeg har jo bedre er jeg til at udnytte det. Omvendt så får jeg det ikke brugt i nær så høj grad, når jeg ikke kan bruge det hele vejen igennem, og så bliver det pludselig nogle dyre "strips" eller elpærer man har :-) 


8581

198
01. september 2018 @ 21:43
Poseidon

Jeg har intet Homekit eller lignende i huset pt. og ærligt talt, så kan jeg sagtens klare mig med at trykke på kontakten, men hvis folk siger det er det næst-bedste efter hjulet, så vil jeg da prøve det. :)

Der var engang en Mac...