xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iPhone 6 bliver brandvarm ved ladning
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


33

0
27. august 2018 @ 19:52
Let øvet

Hey Macies!

Jeg havde problemer med en iPhone 6, der pludselig begyndte at blive brandvarm + at samtalen godt kunne finde på at smutte. Personen i den anden ende, oplevede det som om at man blev afbrudt.

Nu har jeg anskaffet en ny iPhone 6. Hvis jeg starter den fra fresh og ikke henter min iCloud backup, så bliver den slet ikke varm og jeg har heller ikke oplevet, at samtalen er blevet afbrudt. Det øjeblik jeg restorer den nyeste backup, så går den varme-amok ved ladningen få minutter efter.

Er der en måde, hvor man kan plukke ting fra backup'en, for at komme nærmere på, hvad der evt. ligger af fejl i selve backup'en?

Takker :)

/h

  2
0
  124

1519

0
27. august 2018 @ 19:58
Suspenderet

Fandt dette program til dig, håber det kan hjælpe. https://www.imobie.com/support/top-best-iphone-backup-extractor.htm

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

4593

393
28. august 2018 @ 09:43
FPU

Prøv at nulstille Netværksindstillinger. Min 5s'er (og tidligere min 4S'er) har begge lavet et stunt med at smide op til en fjerdedel af strømmen hen over natten, selvom internetdeling var slået fra og telefonen var på "almindelig" stand-by. Samtidig kunne de blive ret varme og bruge ekstra meget strøm, når de blev brugt til telefoni eller iMessage.

De problemer forsvandt på begge telefoner ved nulstilling af Netværksindstillinger.

Det her problem er jo ikke helt det samme som dit, men der ER åbenbart en eller anden forbindelse mellem korrupte netværksindstillinger og strømforbrug (og dermed varmeafgivelse).

Under alle omstændigheder koster det kun tiden på en genstart af telefonen efter nulstillingen, samt at man lige skal ind og omdøbe iPhonen's netværk, hvis man før har kaldt det noget andet end det generiske "iPhone".

Held og lykke og feed-back.

Spirituel Maskine