xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Man kan kun ignorere rygter til et vist punkt ...
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


2581

84
27. august 2018 @ 19:21
Bit kongen

Jobs datter har skrevet en bog, jeg har ikke tænkt mig at læse den, simplethen fordi han ikke interesserer mig nok.

Men ...

Even after Jobs started paying more attention to Brennan-Jobs, her mother, Chrisann Brennan, apparently felt uncomfortable leaving him with her alone after an incident in which he questioned and teased the then-nine-year-old Brennan-Jobs about her sexual attractions and proclivities.


When Brennan-Jobs went to live with him as a teenager, he forbade her from seeing Brennan for six months. After moving in with them, Brennan-Jobs told him and her stepmother, Laurene Powell-Jobs, that she felt lonely and asked that they tell her goodnight in the evenings... Powell-Jobs responded, "We're cold people."


Once, as Jobs groped his wife and pretended to be having sex with her, he demanded that Brennan-Jobs stay in the room, calling it a "family moment." He repeatedly withheld money from her, told her that she would get "nothing" from his wealth — and even refused to install heat in her bedroom.


When she started to become active in her high school, getting involved in clubs and running for student government, Jobs got on Brennan for not spending more time with the family, telling her, "This isn't working out. You're not succeeding as a member of this family."


At one point, neighbors of the family were so worried about Brennan-Jobs that they helped her move into their house. They also helped her pay for college.




  7
0
  188

76

3
JanPed (Skribent)
28. august 2018 @ 09:10
Novice

Der kan vist ikke være tvivl om at menneskeligt var Steve Jobs et kæmpe røvhul!

Undskyld mit sprogbrug, men her passer det vist.


1519

0
28. august 2018 @ 09:46
Suspenderet

Steve var et menneske, og ingen af Os er perfekte...

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

2581

84
28. august 2018 @ 10:02
Bit kongen
Bersærken skrev:

Steve var et menneske, og ingen af Os er perfekte...

Hehe ... ikke perfekt?

Lad os bare antage at 1/3 af det hun fortæller er rigtigt, så er det altså ikke et spørgsmål om at være perfekt eller ej, men om at være decideret forstyrret.



2270

157
28. august 2018 @ 10:07
ASCII jonglør

Tak for at dele brudstykker fra bogen. 

Kender man lidt til psykologi, må man faktisk betegne Steve Jobs’ personlighed som værende ovre i det psykopatiske. Har selv mødt og været udsat for et par stykker af slagsen, og som det er blevet sagt, så “hænger de som møllesten om halsen på menneskeheden.” Derfor kan de godt skabe arbejdsmæssige resultater, men omkostningerne for deres nære omgivelser er altid store, ofte for store til at kunne retfærdiggøres  

Som det åbenbart også fremgår af bogen...

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1129

129
28. august 2018 @ 10:13
Stormogul

er jeg træt eller er det skrevne mega svært at forstå?

halvdelen af tiden, ved jeg ikke om der er tale om hans søster eller hans mor eller om hans kone... måske vil de hjælpe hvis jeg kendte deres navne... men indtil da er det forvirrende og ikke noget man vil skulle lave en bog ud af.

måske kan enhver mongol skrive en bog nu om dage og så længe man fanger de korrekte stikord så kan det være bestseller. 


2270

157
28. august 2018 @ 10:33
ASCII jonglør

  Det er lidt forvirrende, fordi personerne ikke bliver præsenteret ordentligt i disse brudstykker (er jo sket tidligere i bogen - formodentlig da), og navnene ligner tilmed hinanden. Det er nok det, der forvirrer. Havde det på samme måde som dig, men efter at have brugt at par dage på decifrering, så forstod jeg scenerne, der beskrives   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1129

129
29. august 2018 @ 02:09
Stormogul

det har jeg forstået, men jeg vil nok have valgt at formulere det anderledes.

enten vælge deres fornavn, eller deres relation (mor. søster) fremfor at kalde dem fuld navn efterfulgt relation.

jeg overvejede at tage noter blot for at læse et par paragraffer. :D