xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Ny MacBook Pro
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


76

3
JanPed (Skribent)
16. august 2018 @ 10:46
Novice

Har lige købt ny MacBook Pro hvor der i "About this Mac" står: MacBook Pro (13-inch, 2017, Two Thunderbolt 3 ports) med processor:  2.3 GHz Intel Core i5

Kan det være rigtigt. Jeg troede at de lige have kommet med en mindre opgradering af deres MacBook Pro'er. Jeg tænker også på at når jeg en dag skal sælge den ser det ud som om den er et år ældre.

  7
0
  101

1129

129
16. august 2018 @ 10:55
Stormogul

hvis du har købt den et sted i butikken, så er det nok lager vare, og derfor en ældre model. sikker en på tilbud. derfor har du købt den, ikke? :)

hvis du køber hos apple, så er det altid den seneste model du få.



740

38
16. august 2018 @ 10:56

Når man køber direkte ved https://www.apple.com/dk/macbook-pro/ så står der Ny med orange pangfarve ud for de nye 2018 MacBook Pro modeller.

Og ellers kan du se de nye 2018 modeller her: https://everymac.com/systems/by_year/macs-released-in-2018.html


2709

339
PallMei (Skribent)
16. august 2018 @ 10:58
Bit kongen

De mindste modeller, uden touchbar og med kun 2 thunderbolt porte, blev ikke opdateret.


76

3
JanPed (Skribent)
16. august 2018 @ 11:44
Novice

Ok, det er den uden touchbar og den er købt i Apple Store.


1493

39
16. august 2018 @ 11:49
Stormogul
JanPed skrev:

Ok, det er den uden touchbar og den er købt i Apple Store.

den står der heller ikke ny ved https://www.apple.com/dk/shop/buy-mac/macbook-pro

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

2268

156
16. august 2018 @ 12:33
ASCII jonglør

Jeg synes, at trådstarter skal være rigtig rigtig glad for sit køb - som er uden Touchbar. Det er nemlig det fornuftige valg.

For jeg har efterhånden på fornemmelsen, at netop Touchbar er et tegn på decideret innovations-hysteri fra Apples / Sir Ive's side. Innovations-hysteri fordi de nægter at lytte til kritikken af Touchbar. For dette innovations-hysteri får rigtig mange brugere til at ærgre sig over netop Touchbar. Hvorfor? Fordi man ved blot let at strejfe den under tastaturarbejdet alt for ofte utilsigtet kommer til at aktivere dens funktioner - og man skulle jo netop ikke bruge dem! Resultat: man føler sig som en Touchnar. AAAArrrrgg!!

Det er den slags "innovationer", der kan få en græskkatolsk Apple-fanboy til at sparke igennem på den lokale Apple Shops butiksruder.

Så pris dig lykkeligt, oh trådstarter, at du har købt en lækker MBP 13" uden Touchbar, et valg der ikke giver dig en helvedes masse ærgelser.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2709

339
PallMei (Skribent)
16. august 2018 @ 12:38
Bit kongen
JanPed skrev:

Ok, det er den uden touchbar og den er købt i Apple Store.

Du har 14dages fortrydelsesret, når den er købt på internettet. Må indrømme at jeg ville gå efter en quad-core som på høje tid endelig er tilgængelig i 13"

Hvis ikke du vil have en custom built konfiguratin, er der som regel også penge at spare ved at købe i elgiganten (sikkert også power). Det er også muligt at de i butikken er til at snakke med og kan skaffe en custom konfiguration hjem til lavere pris end Apple. Det fik jeg ved Fona i tidernes morgen.