xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Firefox vil ikke gå tilbage, er det kun mig?
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


1519

0
30. juli 2018 @ 21:08
Suspenderet

Ja, når jeg for eksempel er på TV2.dk og kigger på en artikel og vil tilbage igen, så er det ligegyldigt hvor mange gange jeg trykker tilbage, der sker ingenting. Først når jeg holder knappen nede og vælger forsiden vil den gå tilbage. Er der andre der oplever det, jeg er på High Sierra og er fuldt opdateret.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.
  3
0
  88

2709

339
PallMei (Skribent)
30. juli 2018 @ 21:24
Bit kongen

Jeg kan ikke lige genskabe det på tv2 og i firefox, men når jeg oplever det er (i Chrome) er det som regel pga. af en automatisk viderestilling. Så et enkelt tilbage bare bare ryger tilbage til viderstillingen.

Hvis det er et generelt problem på alle sider, kan du have fået noget browser highjack snavs. Så hent gratis denne remover og se om den finder noget: 

https://www.malwarebytes.com/mac/


4593

394
30. juli 2018 @ 21:27
FPU

Nogle hjemmesider opfører sig bare sådan p.gr.a. sjusket kodning, så jeg har vænnet mig til altid at åbne et link på en given side i en ny side v.hj.a. Control-click (højre-klik). Når jeg så er færdig med pågældende side, lukker jeg vinduet og er tilbage, hvor jeg kom fra. Det gør jeg også herinde, selvom man som regel godt kan klikke baglæns.

Der er visse undtagelser, f.eks. i forbindelse med visse netkøb, men der virker tingene som regel, så lige de steder har jeg ikke haft ret meget bøvl.

Nu advikles den ganske vist ikke mere, men du kan jo prøve at teste TV2 i browseren iCab. Kan hentes her: www.icab.de

Man kan vist nok få den på dansk.

Pøj-pøj.

Spirituel Maskine

1519

0
30. juli 2018 @ 22:12
Suspenderet

Mange tak, jeg har scannet min Mac og den fandt ingenting. Er det nu ikke fantastisk; efter så mange år med OSX og stadig er der ikke noget der kan komme igennem og lave numre som Windows slås med...   

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.