xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Logitech K-750 tastatur til Mac
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


456

8
13. juli 2018 @ 12:06
Seniormedlem

Jeg købte for 4 år siden et fantastisk tastatur til min iMac. I forbindelse med rengøring af det, har jeg vist lavet en kortslutning eller lignende. Så det virker ikke længere.

Desværre ser det ikke ud til at Logitech længere producerer det pågældende tastatur i hvidt til Mac. 

Ved nogen hvor man evt kan købe det stadigvæk - altså med æ-ø-å?

  12
0
  155

1663

46
13. juli 2018 @ 12:20
Stormogul
Jegersolen skrev:

Jeg købte for 4 år siden et fantastisk tastatur til min iMac. I forbindelse med rengøring af det, har jeg vist lavet en kortslutning eller lignende. Så det virker ikke længere.

Desværre ser det ikke ud til at Logitech længere producerer det pågældende tastatur i hvidt til Mac. 

Ved nogen hvor man evt kan købe det stadigvæk - altså med æ-ø-å?

Kender ikke hjemmesiden så aner ik om det er fusk eller real.

Logitech K750 hvid mac

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

456

8
13. juli 2018 @ 12:34
Seniormedlem

Det er det rigtige tastatur, men på billederne kan man se at det er med engelsk tastatur. Har skrevet til firmaet for at høre om de har tastaturet med æ-ø-å. For måske har de bare brugt standard billeder... :-)



1663

46
13. juli 2018 @ 12:40
Stormogul

Håber det lykkedes for dig at finde det rigtige.   

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

456

8
13. juli 2018 @ 13:29
Seniormedlem

Ja, men ellers kan jeg måske prøve om jeg kan fjerne taster på mit gamle tastatur og se om de kan flyttes til den engelske :-)



2709

341
PallMei (Skribent)
13. juli 2018 @ 14:43
Bit kongen
Jegersolen skrev:

Det er det rigtige tastatur, men på billederne kan man se at det er med engelsk tastatur. Har skrevet til firmaet for at høre om de har tastaturet med æ-ø-å. For måske har de bare brugt standard billeder... :-)


Titlen er "Logitech Wireless Solar DK Keyboard til Mac - Sølv", så er ret sikker på at det er med danske taster. Det er bare ret tit at der bruges nogle globale produkt-fotos. Så du har en god sag, hvis det ikke skulle være og under alle omstændigheder har du 14dages fortrydelsesret.

Men et tastatur jeg godt kunne være interesseret i.


15

3
13. juli 2018 @ 15:01
Nyt medlem

456

8
13. juli 2018 @ 23:39
Seniormedlem

Synes ikke sort passer til et apple-produkt. Men dét i "Silver" er med hvide tangenter og passer perfekt til min IMac. Det er tyndt og lækkert som have sct. Jobs designet det...

Mit K-750 virkede upåklageligt i 4 år. Var træt af at skifte batterier i mit trådløse mac-tastatur. 



456

8
25. juli 2018 @ 11:43
Seniormedlem

Så har jeg fået det "rigtige" tastatur. 

Købte det hos Mobu, og det har den rigtige farve og danske karakterer. Overvejer faktisk at købe et tastatur til mens tid er. For Logitech laver dem ikke mere.

1000 tak til Pjock for at finde link til firmaet, og til PallMei for at regne ud, at det faktisk er dansk tastaturlayout.

:-)


456

8
25. juli 2018 @ 11:44
Seniormedlem

Hvis du stadig er interesseret, har Mobu.dk altså tastaturet. Mit nye virker perfekt :-)



2709

341
PallMei (Skribent)
25. juli 2018 @ 18:08
Bit kongen

Fristende. Den kan stadig købes på logitech hjemmeside:

https://www.logitech.com/da-dk/product/k750-keyboard#specification-tabular

Men ikke til samme gode pris. Men en ny mus/trackpad er mere presserende. Min Magic mouse er blevet kræsen og vil kun virke på reklamer og dem har jeg afmeldt. Ideelt en kombi trackpad/tastatur man kan bruge i skødet, da jeg bruger den, når min air koblet op til tv.


456

8
26. juli 2018 @ 11:39
Seniormedlem

Det du linker til, er den sorte udgave af tastaturet. Dét jeg var på jagt efter (og fik købt) var sølvfarvet med hvide taster. 

Håber du finder det kombi-tastatur du leder efter... :-)


2709

341
PallMei (Skribent)
26. juli 2018 @ 12:20
Bit kongen
Jegersolen skrev:

Det du linker til, er den sorte udgave af tastaturet. Dét jeg var på jagt efter (og fik købt) var sølvfarvet med hvide taster. 

Håber du finder det kombi-tastatur du leder efter... :-)

Aah ok, vil også helst have den i sølv/hvid. Underligt at de er stoppet med den variant 🤔