xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Lidt fesen WWDC
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1638

45
04. juni 2018 @ 20:48
Stormogul

Ja ja der er da gode ting i de forskellige software opdateringer men ikke noget jeg får mig til at hoppe på betaerne i år. De nyheder der er kan jeg godt vente med til den endelige udgave kommer. 


Hvad syntes i?

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra
  8
0
  135

678

26
04. juni 2018 @ 21:25
Veteran

Enig, det var ikke noget at råbe hurra for.. øv. Men fine ændringer der kommer i softwaren. Dog håber jeg virkelig at siri bliver bedre end hvad de snakkede om :-) 


456

0
04. juni 2018 @ 21:43
Seniormedlem

I lang tid havde jeg det ligesom dig, men så blev der pludselig sagt: "vi har opgraderet Quicklook og vi giver dig mulighed for at lave dine egne automator funktioner i finder" hvorefter jeg landede pladask på gulvet. Ikke siden Hoffet annoncerede at prins Joakim skulle skilles, er noget i den grad kommet bag på mig. Selv om min bagdel er ved at komme sig, har underkæben stadig ikke fundet vej til overkæben.

En Mac Mini er en for lidt

1638

45
04. juni 2018 @ 21:43
Stormogul

Glæder mig dog rigtig meget til Homekit på macOS. Det har jeg manglet når jeg sidder med min bærbar så kan mobilen undværes 99% når man er hjemme. :)

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

1129

127
05. juni 2018 @ 01:40
Stormogul

jeg glæder mig mest for mere poleret ios/macos/tvos oplevelse.

da han viste den mørke baggrundsbillede af mojave, så tænkte jeg... "dark mode" ... og det er virkelig noget jeg har ventet i lang tid. eller savnet i hvert fald. 



356

12
puggaard (Skribent)
05. juni 2018 @ 09:46
Lærling

enig - det var ikke det vilde.

Dog én nyhed jeg ser frem til: Third-party navigation apps in CarPlay. Det bliver godt med noget konkurrence på den front. Apple maps bliver hele tiden bedre, men helt godt er det bestemt ikke endnu. 


383

4
05. juni 2018 @ 18:07
Lærling

Det er virkelig svært at være Apple for tiden. Laver de for meget nyt, brokker vi os over, at de ikke optimerer. Optimerer de, brokker vi os over, at der ikke er nok nyt. 

Uanset hvad virker det som om at de ikke kan lave noget rigtigt :/


Apple Certified Support Professional (ACSP) Apple Certified Mac Technician (ACMT)

2252

151
05. juni 2018 @ 18:30
ASCII jonglør

Gåde:

Hvad kan man sige om utilfredse kunder, der brokker sig over et superlativt produkt?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1638

45
05. juni 2018 @ 18:41
Stormogul

Syntes da hverken der er brok eller utilfredshed omkring WWDC men bare en konstatering over at tingene måske ikke går så hurtigt mere og der ik sker så meget nyt som man er vant til. Jeg har slet slet ik planer om at droppe Apple produkter, tværtimod har jeg lige smidt 18.000kr tol en 27” imac 5K. Men magien er bare gået lidt af WWDC og deres storhed i udvikling er måske formindsket men da laver stadig gode produkter. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra