xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
340
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
macos 10.13.5 Sæt igang
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


1663

45
01. juni 2018 @ 19:17
Stormogul

Så ankom den. :)

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  9
0
  77

1663

45
01. juni 2018 @ 19:38
Stormogul

Hmm Apple hvorfor er det så at man ikke slår Icloud beskeder til inde i system indstillinger under icloud som på f.eks iphone men skal ind i beskeder og dens indstillinger for at slå det til under gør denne konto aktiv.

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1641

24
01. juni 2018 @ 20:48
Stormogul

Kunne du ikke skære det ud i pap, for jeg kan ikke få det til at virke....    

Once you go Mac - You'll never go back..!

1663

45
01. juni 2018 @ 20:51
Stormogul

Åben beskeder på din mac. Gå ind i indstillinger og der hvor du gør din konto aktiv og kan se hvad folk kan kontakte dig på. Der er kommet en ny firkant du skal vinge af for at få icloud beskeder. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1708

43
01. juni 2018 @ 21:17
Stormogul
Pjock skrev:

Hmm Apple hvorfor er det så at man ikke slår Icloud beskeder til inde i system indstillinger under icloud som på f.eks iphone men skal ind i beskeder og dens indstillinger for at slå det til under gør denne konto aktiv.

ja jeg forstået det heller ikke, har enda skrevet til Apple om at ændre det.  😕 Åndsvagt.  ☹️


1663

45
01. juni 2018 @ 21:23
Stormogul

Det beviser bare i min verden at Apple er gået fra at være super bruger venlig og ikke kompliceret/ rodet til at være lidt mere windows agtigt. Der er stadig lang vej endnu til windows udgave men syntes godt nok ikke de gør det lettere at finde rundt efterhånden 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
01. juni 2018 @ 21:38
Virtual Machine

Bare det ikke kommer til at ligne iTunes logiske opbygning går det nok alt sammen   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1641

24
01. juni 2018 @ 21:52
Stormogul
Pjock skrev:

Åben beskeder på din mac. Gå ind i indstillinger og der hvor du gør din konto aktiv og kan se hvad folk kan kontakte dig på. Der er kommet en ny firkant du skal vinge af for at få icloud beskeder. 

Ingen ny rubrik der kan "vinges" hos mig...?   Skal to-faktor godkendelse være slået til, for at det virker...?


Once you go Mac - You'll never go back..!

1519

0
01. juni 2018 @ 21:58
Suspenderet
Pjock skrev:

Det beviser bare i min verden at Apple er gået fra at være super bruger venlig og ikke kompliceret/ rodet til at være lidt mere windows agtigt. Der er stadig lang vej endnu til windows udgave men syntes godt nok ikke de gør det lettere at finde rundt efterhånden 

Næe, nye boller på suppen er ikke altid godt.   

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

3580

34
01. juni 2018 @ 22:55
Virtual Machine

Du har ret Bersærksen. macOS er godt på vej til at blive til Windows, som du så flot sagde engang. Men det kommer bag på mig, at det går så stærkt. De splitter det totalt ad, fordi der de har tabt den røde tråd (eller nok aldrig forstået den).

Det betyder vel bare, at vi spare en aller helvedes masse penge i fremtiden, hvis vi vil undgå at blive frustreret   

Det er osse af samme grund jeg ikke har købt ny iPhone siden iPhone 7. Efter som iPhone X har været plaget af iOS 11-beta så har jeg hørt rygter om at der er kommet Windows aktive dialog bokse op, om man nu er sikker på sin handling (Er du sikker på at du vil foretage denne handling: Ja / Annuller)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future