xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
TV som airport express
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


174

15
30. maj 2018 @ 15:10
Suspenderet

Er det muligt at streame fra TV4 til en stereoforstærker?.

På samme måde som Expressen kan?.

VH

Peterdyr

  3
0
  426

1833

1
30. maj 2018 @ 16:08
Stormogul

Vi må hellere være sikker på hvad du mener. Antager at TV4 = ATV4 = Apple Tv 4. Den kan streame lyd som BT og Airplay (er jeg sikker på). Så hvis din forstærker understøtter en af disse, kan den godt.

Antager Expressen er Airport Express. Sådan fungere den jo ikke. Den fungere som en Airplay modtager og har et jack-stick, som man kan tilslutte en forstærker. 

Hvis du vil noget tilsvarende, skal du koble en HDMI-extractor til, som kan trække lyden ud af HDMI-stikket. Men kan være din forstærker har HDMI-indgang og udgang, så du blot kan koble den mellem fjernesyn og Apple Tv.


132

1
30. maj 2018 @ 18:39
Novice

Det er muligt, har selv købt en Yamaha Reciever RX-V781 og er superglad for den. Du kan læse mere om den her Yamaha.

Der findes dog nyere modeller, men den har AirPlay indbygget, plus en masse andre muligheder. At jeg valgte den var fordi jeg havde brug for en receiver der både kan håndtere analog tilkobling (gammel pladespiller) og digital, samt mulighed for at bruge vores inaktive højtalere via højtalerkabler. Man kan også koble en subwoofer på.

Kan styre den fra deres App (f.eks. Internet-radio) samt Airplay fra Spotify Premium og iTunes fra Mac, iPad, iPhone og lyd ud fra Apple TV.

Glad hilsen


174

15
30. maj 2018 @ 19:23
Suspenderet

Hej Palle og Bamse, 

jeg har fundet en brugbar løsning udfra Jeres oplysninger. Tak.

VH