xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Iphone 6 svag i AUX
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


93

4
30. marts 2018 @ 22:13
Novice

Når jeg sætter min Iphone 6 til min autoradio igennem dens AUX indgang så er lyden for svag, jeg har på mobilen sat lyden til max skrald ud, hvad gør man sådan lige, jeg har tænkt på at indskyde en lille forstærker mellem telefonen og radioens AUX indgang, vil man kunne løbe ind i problemer med forstærkerens HT udgang den er vel AC og AUX indgangen er vel DC. ?????

Hej

  3
0
  102

362

18
31. marts 2018 @ 00:32
Lærling

Tjek lige at der ikke sidder noget fnuller i jackstikket på telefonen. Det kan gøre at stikket ikke kan komme ordentligt ind i telefonen.

På nogle autoradioer kan man indstille styrken på indgangen, måske du også skal kigge efter dette. 


Samson


3580

34
31. marts 2018 @ 11:24
Virtual Machine

Prøv lige en anden afspiller og se om problemet er telefonen eller bilradioens indgang der sejler. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

93

4
08. april 2018 @ 09:41
Novice

Hej Lars du var faktisk inde på det rigtige, jeg troede at det var radioen der var noget galt med, så hos forhandleren fik jeg den afprøvet og den fejlede intet, så kunne jeg godt se hvor mit problem lå, og derfor kørte jeg lige ind til min MC forhandler og købte nogle nye højtalere til min hjelm, og så var det problem løst.

Så nu kører det bare.

Tak for tippet.

Hej og god sommer...