xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
MacOS 10.13.4 + iTunes 12.7.4 og xCode 9.3 ude nu
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


456

0
30. marts 2018 @ 07:31
Seniormedlem

Så er MacOS opdateringen ude

En Mac Mini er en for lidt
  10
0
  134

1905

187
PowerPalle (Administrator)
30. marts 2018 @ 11:51
Stormogul

Nogen erfaringer efter installation?

Og husk, at man kan gå over broen i begge retninger

3580

34
30. marts 2018 @ 12:32
Virtual Machine

Alt virker som det plejer, ser det ud til. Den er hverken blevet hurtigere eller langsommere. Stage-9 projektet som virker monster sløvt på min iMac er heller ikke blevet mere vaks. Det er den jeg lægmands-tester med denne gang, fordi den virkelig kræver noget af maskinen. Men den update fylder over 2 GB på min maskine, så et eller ander er det blevet ændret "under the hood" uover det som Apple selv beskriver.

Stage-9

Update: Safari lader til at være blevet sløvere mht reklamer på hjemmesider. Det hakker faktisk rimeligt voldsomt nu.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1519

0
30. marts 2018 @ 13:17
Suspenderet

Lars, det hakker altid på min Safari,aldrig på Firefox.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

1519

0
30. marts 2018 @ 13:33
Suspenderet

Min søn købte en helt ny bærbar pc med Windows 10 installeret, han er så frustreret over den. Når han sidder og spiller,genstarter Windows bare lige pludselig og han kan ikke gøre noget ved det. Det hænder når Windows finder en update, den henter den og installerer uden varsel, og som alle ved skal der genstartes selv for den mindste update. Peter kan ikke finde ud af at stoppe det,jeg kan sku heller ikke. Den slags oplever vi ikke på en Mac,endnu.

Mac Mini 1,4 GHz Intel Core i5, Powerbook G4 17 og en hund ved navn Thor.

3580

34
30. marts 2018 @ 16:23
Virtual Machine

Ja ok. Set i det lys, er det sgu ikke så ringe igen med Apples produkter. Tak for oplysningen hehe

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
30. marts 2018 @ 17:39
Stormogul

Der står ikke noget i teksten om beskeder i icloud, er det pillet ud af 10.13.4? 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
30. marts 2018 @ 22:55
Virtual Machine

Ja. Det gælder vist nok AirPlay 2 over hele linjen. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

46
31. marts 2018 @ 12:59
Stormogul

Syntes det er ved at være belastende at de piller ting ud der er i betaerne. Gad vide om halv delen af deres udviklings afdeling er holdt siden det er så svært at få tingene til at virke ordenligt. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

3580

34
31. marts 2018 @ 13:20
Virtual Machine

Jeg er sten sikker på, at Apple nok skal komme tilbage på benene igen. Ingen tvivl om det. 

Men med det sagt, så har jeg læst om rygter på diverse større Apple news sites, at der har været problemer med medarbejderne ikke har kunnet samarbejde ordentligt internt i firmaet, fordi der er blevet lavet om på hierakiet hos dem (måske en snot dum leder, eller en medarbejder som bare ikke vil indpasse sig - eller at de bare er inkompatible) Who knows. Oven i det, er der så forsvundet nogle dygtige medarbejdere til konkurrenterne, samtidig med at der er tilkommet nye. Der er fanme mange medarbejdere i det firma, så enhver konflikt og klike vil opstå på ét eller andet tidspunkt. De er mennesker som os. De skal så osse lige finde sig godt tilrette i deres nye lokaler midt i det hele.

Og oven i det, bliver Apple presset mere og mere af telefoner med Android og wearOS, samt at Tim Cooks nye måde at håndtere firmaet på virker fjernt fra Steve Jobs måde. 

Så det er altså en kæmpe mundfuld firmeat skal få styr på. Hvis der er hold i bare noget af det, så kan jeg sagtens forstå at det slingrer lidt for dem. Og jeg er osse åverbevist på, at de nok skal får styr på det. Det er bare en smugle træls at være forbruger, mens det står på. 


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2273

157
31. marts 2018 @ 13:41
ASCII jonglør

Arh, hva’?

Det er. verdens ypperligste IT-virksomhed. 

Det er verdens bedste hardware. 

Det er verdens bedste software. 

Det er tale om en af de største pengetanke blandt de store internationale  virksomheder.

Come On! Der ved profetens møgbeskidte skæg da ingen plads eller grunde til slinger i valsen. Fat grødskeen!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”