xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
App'en Afgangstid PRO findes ikke mere...?
Kategori: Apple's butik til iOS App's og meget mere (App Store)


2252

151
05. marts 2018 @ 10:31
ASCII jonglør

Efter den sidste opdatering til iOS 11.2.6 virker app'en Afgangstid PRO ikke længere korrekt, idet den ikke vil frem på skærmen på iPhone 7 Plus.

Søger man i App Store på denne app, så findes den slet ikke - mere. Hvad betyder det - og hvordan kontakter man udvikleren for at gøre opmærksom på problemet?

På forhånd tak for hjælpen.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  7
0
  740

740

38
05. marts 2018 @ 10:43

Kontakt udvikleren Anders Lauridsen her: support@atbl.dk, men han har sikkert yanked Afgangstid og Afgangstid PRO fra App Store fordi, appsene ikke længere er kompatible med iOS og udviklingen af dem er stoppet.


1638

45
05. marts 2018 @ 12:36
Stormogul

Kender du pendlerpal, den er jeg i hverfald glad for at bruge. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

2252

151
05. marts 2018 @ 13:17
ASCII jonglør

Tak for tipset til Pendlerpal - men den er jo “kun” til tog. Der findes jo også alle slags busser, som jeg ofte har brug for i tilslutning til togafgange. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1833

1
05. marts 2018 @ 13:33
Stormogul
Factory skrev:

Tak for tipset til Pendlerpal - men den er jo “kun” til tog. Der findes jo også alle slags busser, som jeg ofte har brug for i tilslutning til togafgange. 

Nu er det ikke noget jeg bruger og ved ikke hvor nyttigt det er, men Google maps har en offentlig transport modus.


8581

198
05. marts 2018 @ 14:55
Poseidon

Rejseplanens app virker fremragende.

Der var engang en Mac...

2252

151
05. marts 2018 @ 14:56
ASCII jonglør

@Palle Meinert: Det er naturligvis korrekt og den bruger jeg også nu - men Google giver ikke samme muligheder for gemme favoritstationer og -ruter eller en oversigt over samme. 

@David Munch: Rejseplanen var ellers skrottet herfra pga. dårlige funktionaliteter, men den vil jeg så lige kigge på igen. 

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

1638

45
05. marts 2018 @ 16:43
Stormogul

Jeg bruger også rejseplanen men jeg har ihverfald rettet gang hastighed til så jeg går hurtigt, da den ellers har det med ikke at vise afgange tæt på ankomst tiderne, hvis du skal skifte tog eller bus, det skal man lige være opmærksom på. 

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra