xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan man lave sin egen alarm tone til ens Iphone ?.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


125

2
22. februar 2018 @ 03:37
Suspenderet

Hej alle,

Jeg har nu fået lavet min yndlings sang til min ringetone, og jeg har også fået lavet en ny SMS tone, til min iPhone via. iTunes, - det lykkedes for mig at lave den ringetone og en SMS tone, så det er jeg glad for. 

Dog er der stadig noget som jeg er i tvivl om. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en ny alarm tone, til mit vækkeur. 

Jeg synes at den der ligger som standard på min iPhone ikke er så behagelig at vågne til, faktisk synes jeg at det er en rigtig dårlig alarm tone. 

(når jeg siger alarm tone så mener jeg, hvis man går ind i "Ur" på ens iPhone, og dernæst vælger "Alarm")

Jeg har brugt noget tid på, at sidde og forsøge at finde ud af, om det er muligt at lave en alarm tone, på samme måde som man laver en ringetone og en SMS tone til ens iPhone telefon.

Min telefon er en iPhone 4s, Version: iOS 9.3.5, og min bærbar er en MacBookPro, Version: macOS 10.13.3. Det er den bærbar hvor iTunes programmet ligger på.

Desværre kan jeg ikke finde ud af, om det er muligt også at lave ens egen alarm tone til telefonen.

Er der nogen her inde som ved noget om det ?.

På forhånd tak.

  9
0
  123

2252

151
22. februar 2018 @ 08:57
ASCII jonglør

Dette kan sagtens lade sig gøre. Jeg har fx selv lagt egne ringetoner ind i iPhone, som er til at holde ud at høre på, og alle lydene i iPhone mener jeg du kan ændre til egne importerede lydfiler. Det betyder jo også, at jeg altid ved, om det er min fon der ringer eller andres. 

Men det er så mange år siden, jeg gjorde det, at jeg ikke længere kan huske, hvordan det gøres   , mener dog at det skal ske via iTunes - men det må du da kunne google - eller finde på youtube?

Good luck!

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

2252

151
22. februar 2018 @ 09:13
ASCII jonglør

PS. Der ligger jo allerede en del forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under Lyde & haitiske feedback - måske kigge det først?

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

217

11
22. februar 2018 @ 09:21
Juniormedlem
Factory skrev:

PS. Der ligger jo allerede en del forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under Lyde & haitiske feedback - måske kigge det først?

De er gode til at give feedback, de Haitianere   

Those aren't voices in your head - they are just the echoes of your indecision

463

0
22. februar 2018 @ 15:52
Seniormedlem

I "gamle dage" var det en simpel øvelse at lave et passende lydklip på 20-30 sekunder og give det endelsen m4r, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre efter at apps og ringetoner er fjernet fra iTunes.


125

2
23. februar 2018 @ 00:23
Suspenderet

I "gamle dage" var det en simpel øvelse at lave et passende lydklip på 20-30 sekunder og give det endelsen m4r, men jeg ved ikke om det kan lade sig gøre efter at apps og ringetoner er fjernet fra iTunes.

Hej Kaj,

Ja, det var det jeg gjorde igår, da jeg lavede min egen ringetone og SMS tone, og det gik fint... men man kan umiddelbart ikke bruge de toner som man selv har lavet, til at ændre alarm tonen inde, i "Ur" - "Alarm".


125

2
23. februar 2018 @ 00:29
Suspenderet

PS. Der ligger jo allerede en del forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under Lyde - måske kigge der først?

Hej Factory,

Ja, det er rigtigt at der ligger forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under "Lyde"

Der kan man bla. ændre følgende toner:

Ringetone, Beskedtone, Ny besked, Ny e-mail, Sendt e-mail, Tweet, Facebook-opslag, Kalenderadvarsler, Påmindelsesadvarsler

- Men! man kan desværre ikke ændre ens alarm tone der inde.


2252

151
23. februar 2018 @ 00:41
ASCII jonglør
Magnolia skrev:

PS. Der ligger jo allerede en del forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under Lyde - måske kigge der først?

Hej Factory,

Ja, det er rigtigt at der ligger forskellige toner og lyde at vælge imellem inde i iPhones Indstillinger under "Lyde"

Der kan man bla. ændre følgende toner:

Ringetone, Beskedtone, Ny besked, Ny e-mail, Sendt e-mail, Tweet, Facebook-opslag, Kalenderadvarsler, Påmindelsesadvarsler

- Men! man kan desværre ikke ændre ens alarm tone der inde.

Det gøres således:

https://support.apple.com/en-us/HT207512

Hvis du vil have dit eget stykke musik eller tone skal dette først ligge i iTunes, hvorfra der gives adgang til dette som beskrevet i ovenstående link.

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”

227

5
23. februar 2018 @ 18:24
Juniormedlem

Lyden til alarmen kan ændres i selve ur-appen. Du kan sætte forskellige lyde til forskellige alarmer.


125

2
24. februar 2018 @ 02:45
Suspenderet

Tusind tak for linket, og fordi at I svarede på mit indlæg, det var sødt af jer.

Jeg har fået lavet en "fredelig" Alarm tone til min iPhone nu :-)

God lørdag til jer.