xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Små filer.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


1

0
KurtAndersen (Skribent)
17. februar 2018 @ 21:11
Nyt medlem

En del af mine billeder i fotos er på mærkværdig vis blevet mindre, når de kopieres til skrivebordet eller en mappe vel at mærke. Eksempelvis er nogen gået fra en bredde på 2400 pixel til 1000 pixel. Når jeg kigger på info i fotos står der 2400 pixel i bredden. Jeg anvender iCloud, men indstillingerne er sat til, at billederne skal opbevares i fuld størrelse på imacen. Hvad mon kan være gået galt. 

Hilsen Kurt Andersen

  2
0
  110

227

5
18. februar 2018 @ 00:29
Juniormedlem

Hvordan kopierer du til skrivebordet?

Hvis jeg prøver at kopiere (drag and drop fra Fotos til skrivebord), er opløsningen uændret (4032x3024 (fuld opløsning)). Hvis jeg logger ind på icloud.com, vælger et billede og trykker på "sky med pil ned", bliver det kopieret til mappen Overførsler i lavere opløsning: 2048x1536. Jeg har mulighed for at trykke på den lille pil under "sky med pil ned"-knappen, og vælge "uændret original". Billedet bliver så downloadet i fuld opløsning.

Jeg har lagt mærke til at den fulde opløsning er i .hevc, og den reducerede opløsning er i .jpg.


1

0
KurtAndersen (Skribent)
18. februar 2018 @ 17:22
Nyt medlem

Tak for hjælpen.