xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
En MacBook med 15" skærm....hmmm
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


2270

157
11. februar 2018 @ 13:02
ASCII jonglør

Skal have en ny bærbar Mac, men synes ikke rigtig, at der er præcis den maskine, som jeg ønsker - nemlig en MacBook med 15"-skærm. Man skal helt op i den dyre MacBook Pro for at få en 15"-skærm.

Der er jo de sædvanlige rygtebørs-ting som nævner, at der muligvis vil komme en opdatering af bærbare Macs på WWDC i juni, men det bliver vel nok kun med nye processorer.

Så mit ønske om en lækker tynd MacBook med 15"-skærm har lange udsigter, hvis overhovedet nogen - ikke sandt?   

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”
  2
0
  111

8586

198
11. februar 2018 @ 13:17
Poseidon

Der har været rygter om en 14" Macbook lige siden 12" udgaven kom frem. Jeg tror nok på den skal komme nu MBP er røget så højt op i pris, spørgsmålet er bare om det bliver i år eller næste år. Jeg tror de ikke har lanceret den endnu, fordi den ville blive for dyr, men mon ikke det snart er tid til at de sænker prisen på Macbook'en og udfaser MBA? Desværre er dollarkursen jo faldet gennem gulvet på det seneste, så det kan være de venter alligevel, da de jo gerne vil have sådan en maskine skal sælge godt..

Tror dog ikke du skal forvente nogen MB opdatering til WWDC. Det er oftest software som frigives der, og hvis der er hardware opdateringer, så er de udvikler-fokuseret, og derfor MBP eller Mac Pro. Sidstnævnte vil nok få annonceret sin nye store opdateringer der.

Det største problem er nok Intel, da de jo skal kunne levere nye chips, og Cannon Lake Y opdateringen kommer nok først til efteråret/vinter og det kan betyde at Apple venter helt til foråret 2019 med at opdatere, ligesom de har gjort de sidste par gange. Men så igen er det jo muligt at de laver en mindre opdatering her til foråret, hvor de bare sænker prisen og smider en ekstra USB-C port i. Who knows. Hvis jeg var dig ville jeg vente til marts/april, da det nok er der at der kommer en Macbook opdatering, hvis der da kommer en snarest, og så ellers hoppe på en MBP hvis du SKAL have en stor skærm.   

(Personligt er jeg ekstremt glad for min '16 m3 Macbook - Fremragende maskine og jeg er rigtigt glad for størrelsen)

Der var engang en Mac...

2270

157
11. februar 2018 @ 17:59
ASCII jonglør

Lyder fornuftigt. Jeg har også tænkt mig at vente foreløbig til juni, så må vi se.

Jeg føler mig næsten tvunget over på en 15" fordi jeg bruger den bærbare til dels grafisk arbejde, dels er den mit eneste billedmedie til fx film og tv. Den slags bliver altså en smule småtskårent på en 13".

MBA 15.3” - iPhone 12 - Krokodille - “Nu?”