xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Eksport af billeder i Fotos
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


2

0
Nedlagt bruger (Skribent)
09. februar 2018 @ 10:59
Suspenderet

Hej alle. 

Jeg oplever et sjovt problem med eksport i Fotos. Normalvis markerer jeg det jeg vil have ud af Fotos, og eksporterer herefter via Fotos, eller trækker elementerne over i min mappe på computeren. 

Men noget jeg ikke har oplevet før (Har haft Macbook i 7 år) er, at nogle videoer simplethen ikke kan eksporteres. Fotos fortæller mig, at eksporten er færdig, men i min mappe er filen der ikke. Hvis jeg så vil trække filen derover så lykkedes det nogle gange, andre gange ikke. Somme tider kommer der en fejlmelding op i Fotos når ikke eksporten fungerer, andre gange ikke... Så - Jeg forstår virkelig ikke hvad mit fotobibliotek laver. 

Det skal tilføjes at jeg har iClous på, sådan at mine fotos synkroniserer mellem mine tre enheder (Macbook, iPhone og iPad). Synkroniseringen fungerer ellers fint. 

Jeg håber der er en der kan hjælpe :-) 

//Camilla

  1
0
  127

1129

129
10. februar 2018 @ 08:00
Stormogul

det er ikke ofte jeg bruger photos, men de gange jeg skulle bruge det, og eksportere, så synes jeg ikke det har skabt problemer, som du beskriver det.

jeg kan ikke lige huske om jeg har brugt drag&drop på billeder, men jeg ved at jeg har gjort det for video filer.


måske har det noget at gøre hvor du befinder der i photos? er det en album du forsøger at gøre det fra? photo stream? alle fotos?

det er f.eks. fra "akitvitet" vinduet ikke muligt at bare trække filer over. da disse filer ikke er hos dig, men måske hos nogle andre, der har delt dem med dig.

med videoer, har jeg lagt mærke til, når man flytter dem over i en mappe, så tager det tid, men der er en lille "status cirkel" i toppen af vinduet. denne fortæller om status på det. min photos fortæller ikke om "eksport" er færdig. den gør det bare. :D