xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Visualizer til iTunes 12
Kategori: Apple's musik butik - Do Re Mi Fa So ... (iTunes)


3580

34
18. januar 2018 @ 23:10
Virtual Machine

Kender i til nogle visualizers til den nyeste iTunes. 

Jeg kan kun finde nogle der ikke virker, og nogle af de gamle jeg engang brugte. 

Har de lavet iTunes om så det ikke længere kan lade sig gøre, eller kan jeg bare ikke finde nogle der fungerer, når jeg søger under "iTunes 12 visualizer"?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  13
0
  571

740

38
19. januar 2018 @ 07:20

Det er virker her med den af Apple indbyggede Visualizer på macOS 10.13.2 og iTunes 12.7.2.58 med Command+T (og Comand+F for fuld skærm).

 If you choose View > Visualizer, you’ll see that you can choose from several different plug-ins


3580

34
19. januar 2018 @ 07:32
Virtual Machine

Ja du har helt ret, men det er de indbyggede i iTunes der henvises til. Men de hjemmebryggede eller lave t af andre firmaer fungerer ikke længere eller er helt væk fra Google. Så jeg spekulerede på om jeg skriver nogle forkerte søgeord eller lignende. Man kunne nemlig download nogle fede nogle til iTunes 10 for et par år siden. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
19. januar 2018 @ 08:41
Stormogul

"itunes visualizer plugins" => masser af links. Hentede første og bedste jeg fandt  => ingen problemer i 12.7.7.60 på High Sierra. 10minutter spildt 😤


3580

34
19. januar 2018 @ 09:09
Virtual Machine

Hell yeah. Mange tak. Hvilke søgekriterier skrev du, så jeg kan passe mig selv næste gang?   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
19. januar 2018 @ 09:21
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Hell yeah. Mange tak. Hvilke søgekriterier skrev du, så jeg kan passe mig selv næste gang?   

Som jeg skrev


3580

34
19. januar 2018 @ 12:49
Virtual Machine

Nu er jeg lige kommet hjem og dine links leder ikke til noget der virker. Har du selv testet det?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
19. januar 2018 @ 13:15
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Nu er jeg lige kommet hjem og dine links leder ikke til noget der virker. Har du selv testet det?

De virker (på flere enheder). Du må tjekke din browser og dens plug-ins eller specificere hvis de virker, men du forventer noget andet. 


3580

34
19. januar 2018 @ 13:35
Virtual Machine

Jeg skriver at jeg vil finde en vizualizer til iTunes 12 fra starten af. Og du snakker løst browser og flere enheder. så det er dig der er uspecifik her, og kan enda kun kan bringe døde deep-links. Det er en ommer. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
19. januar 2018 @ 13:49
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Jeg skriver Vizualizer til iTunes 12 fra starten af og du snakker løst browser og flere enheder. Det er dig der er uspecifik her. Det er en ommer. 

Jeg snakker browser, fordi du siger mine links ikke føre til noget der virker. Hvilket de gør. Jeg har allerede fortalt hvad jeg søgte efter og prøvede at installerede den første og bedste jeg fandt. Den virkede til iTunes 12.7..7.60. Så visualizer plug-ins virker (stadig) til iTunes 12 og hvis ikke det virker for dig, så må du være specifik med hvilken plug-in der ikke virker eller hvad der ikke virker. Kort sagt, Jeg kan ikke se problemet og føler jeg spilder min tid. Ikke mindst fordi iTunes er et program jeg aldrig bruger og allerhelst ville slette, hvis ikke Apple påtvang den.


3580

34
21. januar 2018 @ 17:53
Virtual Machine

Det med dit syn på iTunes kan vi godt blive enige om. Sikke en rodebutik.

Jeg prøver lige igen at se på dine links :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
21. januar 2018 @ 20:03
Virtual Machine

OK nu giver det mening. Jeg har en princip om at jeg aldrig giver min email adresse videre for at få lov til at download noget. Men jeg overså så den klick-box, at man ikke ønsker reklame-mails for at få lov at downloade materialet. Jeg kunne bare fravælge den option. Så det var derfor jeg oprindelig ikke fik lov at downloaded det.


Jeg kan godt se, at det har været belastende for dig, at hjælpe en tungnem person med noget man ikke selv bryder sig om :D

Jeg vil meget gerne sige mange tak til for din tålmodighed og hjælp, Palle :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
22. januar 2018 @ 10:00
Stormogul

Godt ord igen 

Og hvad jeg prøver at fortælle er at mig bekendt afviger iTunes 12 ikke fra tidligere versioner mht. visualiseringsplug-ins. Så hvad du tidligere har brugt kan sikkert også bruges i iTunes 12 og ikke kun den jeg tilfældigvis testede. God fornøjelse med visualisering :-)


3580

34
22. januar 2018 @ 19:34
Virtual Machine

Mange tak :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future