xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Værktøjskasse/formateringspanel i Word 2016?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


136

2
16. januar 2018 @ 16:05
Novice

Jeg hjælper for tiden min kone med Word 2016 for Mac -- og glæder mig over mit eget gamle og meget mere enkelt Word 2008. I 2008 var der en formateringspalet, man kunne indsætte til højre i dokumentet og herfra nemt skifte typografi, afstande osv. I værktøjslinjen klikkede man på "Værktøjskasse", og vips svingede formateringspaletten ned i dokumentet. Smart og hjælpsomt. Jeg har ikke fået øje på en tilsvarende funktion i 2016, men den findes sikkert. Blot: Hvor? På forhånd tak for et godt råd !

Hans

  3
0
  77

1833

1
16. januar 2018 @ 16:37
Stormogul

Den er også i Word 2011, men er bange for du skal lede længe efter den i Word 2016. Office 2016 til Mac har desværre fjernet mange funktioner for at ensarte brugerfladen på tværs af Android, IOS, Web, Windows og Mac. Det nærmeste er en typografi-rude og ellers må du klare dig med "bånd" i toppen.

Office 2016 er efter min mening et tilbageskridt og jeg har stadig 2011 på maskinen, selv om den ikke længere er supporteret..


210

0
16. januar 2018 @ 18:07
Suspenderet

Enig med Palle. Holder mig også stadig til Word 2011. Den gør, hvad jeg pt. har brug for.
Helt sikkert lidt oldschool og gammelmandsagtigt... :-)



136

2
16. januar 2018 @ 20:24
Novice

Tak til Lasse og Palle. Det anede mig, at denne fine "hjælpekasse" var blevet ofret til "fordel" for oversmarte funktioner. Min 2008 har alt, hvad jeg har brug for.

Hans