xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hvilken iPhone?
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


156

0
09. januar 2018 @ 17:58
Novice

Det er sådan ikke fordi min iPhone 5 se i virker fint, men alle klager over at jeg lyder som om jeg står i en tønde ( fra dag 1) . Så jeg tænker lidt på at skifte til en hvor lyden er bedre . Men hvad skal jeg vælge hvis jeg vil være sikker på at folk kan høre mig klart. Jeg har ikke brug for en top model, men en der virker og som er forholdsvis robust . Jeg dyrker en del havearbejde . Er det fuldstændig fjollet at vælge en SE èr når man alligevel er igang ?

  4
0
  76

4593

394
09. januar 2018 @ 19:47
FPU

SE'eren er en fin telefon; er på størrelse med en 5s'er men med den mere moderne indmad fra en 6'er. Fåes med 128 GB plads, så der er masser af plads til alle dine fotografier af din have og SlowMo-videoer af dine blomster, som springer ud.

Den er hverken mere eller mindre mekanisk robust i forhold til andre iPhones, men hvis du sætter et gorilla-glas på og altid husker at bære den med skærmen ind mod kroppen, skal den nok holde.

Du skal dog være opmærksom på, at kun 7'ere og nyere er certificerede støv- og vandtætte (i et vist omfang). Men de er til gengæld noget større (og sikkert også dyrere).

Spirituel Maskine

1425

21
10. januar 2018 @ 17:12
Stormogul

Jeg ved fra interne kilder hos Apple, (via tidligere arbejdsplads) at de er klar over problemet med lyden. Så mit råd ville være, at sende den ind, og blive ved med det til den bliver krediteret fra butikkens side. 

De “lovede” der ville komme en opdatering der skulle løse lyd problemet, men den er aldrig kommet, hvilket jo må betyde, at de ikke kan rette fejlen. 

Det var blot til info, så du, om muligt, kan spare lidt penge på dit næste køb   


156

0
13. januar 2018 @ 15:55
Novice

Nu er min iPhone mere end 2,5 år gammel så det er nok lidt sent at klage. Jeg havde fået opfattelsen at det simpelhen var modellen der ikke virkede ordenligt

Så nu kan jeg overveje om jeg vil tror at en 7 er mere fugtsikret end de ældre modeller



1425

21
13. januar 2018 @ 17:30
Stormogul

Der er masser af eksempler på, at Apple ikke dækker en fugtskadet telefon. Så lad endelig vær med, at dumpe den ned i vand😁