xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
IPhone x skærm størrelse.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


531

7
22. december 2017 @ 20:59
Kaptajn



Hej. Og god jul. Jeg har flere steder læst, at skærmen på IPhone x, ikke virker særlig stor i brug. Nærmest kun som en IPhone 8. Hvis det er rigtigt, så gider jeg nemlig ikke købe den. 

  28
0
  191

390

2
22. december 2017 @ 22:16
Lærling

Når du bruger den vandret er den ofte kun samme størrelse som iPhone 8.

Når du bruger den lodret er skærmen fullsize. 

Hvis jeg var dig ville jeg se et par anmeldelser på youtube... Så får du svar på alle spørgsmål.


531

7
23. december 2017 @ 08:52
Kaptajn



Tak. Har været inde og se forskellige videoer. Den skal jeg så ikke have. Venter til næste år. 


1493

39
23. december 2017 @ 09:02
Stormogul

iphone x skærm størrelse er den samme næste år.

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

4593

394
23. december 2017 @ 10:09
FPU
Rasmus Lauritsen skrev:

iphone x skærm størrelse er den samme næste år.

+1

Spirituel Maskine

531

7
23. december 2017 @ 11:06
Kaptajn

Hvor ved du det fra Rasmus?


3580

34
23. december 2017 @ 11:28
Virtual Machine

Jeg ville antage det samme som Rasmum hvis man kikker på samtlige udgivelser siden iPhone 3.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1139

12
23. december 2017 @ 11:34
Stormogul

Ingen ved det før den bliver udgivet. Indtil da er alt bare gætteri. Jeg var selv meget i tvivl angående skærm størrelse da jeg er vandt til + modellen. Men jeg blev positiv overrasket hvor hurtigt man vener sig til den. Bruger både en 8+ og x hverdag.


1641

24
23. december 2017 @ 11:57
Stormogul
Tonny Freimanis skrev:
Rasmus Lauritsen skrev:

iphone x skærm størrelse er den samme næste år.

+1

+1


Once you go Mac - You'll never go back..!

1641

24
23. december 2017 @ 11:57
Stormogul

X er en super telefon...!!

Once you go Mac - You'll never go back..!

1833

1
23. december 2017 @ 12:30
Stormogul

Der kommer flere varianter IP-X til erstatning af IP-6 designet er mit gæt. Håber hvert fald ikke vi præsenteres for en 6ssss med samme brede ramme.


1833

1
23. december 2017 @ 12:37
Stormogul
Giffi skrev:

X er en super telefon...!!

Har ingen touch-id, hvilket er no go for mig. Bryder mig ikke om sensore som always on Siri og kamera i Face-id der spionere. At face-id sker på bekostning af et indhug i skærmen, som efter min mening et et øjebæ jeg ikke kan forstå Apple vil være bekendt, gør det ikke bedre. Håber det var en svipser fordi Ivy var optaget af det nye hovedsæde og det rettes op, nu han er tilbage..


1326

0
23. december 2017 @ 12:58
Stormogul
Palle Meinert skrev:
Giffi skrev:

X er en super telefon...!!

Har ingen touch-id, hvilket er no go for mig. Bryder mig ikke om sensore som always on Siri og kamera i Face-id der spionere. 

Face ID bruger ikke kameraet, men derudover er det jo kun aktivt, når det skal bruges på samme måde som Touch ID.


At face-id sker på bekostning af et indhug i skærmen, som efter min mening et et øjebæ jeg ikke kan forstå Apple vil være bekendt, gør det ikke bedre. 

Jeg synes at det netop giver telefonen karakter i stedet for en sort kant foroven og forneden som alle de andre.

Det irriterer mig dog, at control center skal aktiveres fra toppen, og at control center er midt på skærmen i stedet for i bunden.


1326

0
23. december 2017 @ 13:12
Stormogul
eriktorp skrev:



Hej. Og god jul. Jeg har flere steder læst, at skærmen på IPhone x, ikke virker særlig stor i brug. Nærmest kun som en IPhone 8. Hvis det er rigtigt, så gider jeg nemlig ikke købe den. 

Selve telefonen er ikke meget større end 6/6S/7/8, men selve skærmen er jo større og har mere indhold.

Dog er visse ting også større på skærmen, så den større skærm bruges ikke kun til mere indhold.


1326

0
23. december 2017 @ 13:12
Stormogul
eriktorp skrev:



Hej. Og god jul. Jeg har flere steder læst, at skærmen på IPhone x, ikke virker særlig stor i brug. Nærmest kun som en IPhone 8. Hvis det er rigtigt, så gider jeg nemlig ikke købe den. 

Selve telefonen er ikke meget større end 6/6S/7/8, men selve skærmen er jo større og har mere indhold.

Dog er visse ting også større på skærmen, så den større skærm bruges ikke kun til mere indhold.


1833

1
23. december 2017 @ 15:42
Stormogul
JLL skrev:
Palle Meinert skrev:
Giffi skrev:

X er en super telefon...!!

Har ingen touch-id, hvilket er no go for mig. Bryder mig ikke om sensore som always on Siri og kamera i Face-id der spionere. 

Face ID bruger ikke kameraet, men derudover er det jo kun aktivt, når det skal bruges på samme måde som Touch ID.

Det er ikke det samme som touch-id. Det skanner ud i rummet, hvilket er grænsen for mig. Det er samme teknologi som Kinect og lidt kynisk kan jet håbe det får ligeså meget succes som MS havde med det i X-box og at touch-id vender tilbage, om ikke andet som alternativ, hvilket jeg mener det burde have været i ip-x



1833

1
23. december 2017 @ 15:42
Stormogul
JLL skrev:
Palle Meinert skrev:
Giffi skrev:

X er en super telefon...!!

Har ingen touch-id, hvilket er no go for mig. Bryder mig ikke om sensore som always on Siri og kamera i Face-id der spionere. 

Face ID bruger ikke kameraet, men derudover er det jo kun aktivt, når det skal bruges på samme måde som Touch ID.

Det er ikke det samme som touch-id. Det skanner ud i rummet, hvilket er grænsen for mig. Det er samme teknologi som Kinect og lidt kynisk kan jet håbe det får ligeså meget succes som MS havde med det i X-box og at touch-id vender tilbage, om ikke andet som alternativ, hvilket jeg mener det burde have været i ip-x



1326

0
23. december 2017 @ 16:29
Stormogul

Ja, der scannes infrarødt efter nogle prikker, projekteres på dit ansigt.

Der er jo ikke sådan, at der kan ses video af det, eller at synsvinklen er ret stor.


1663

46
23. december 2017 @ 16:37
Stormogul

Elsker Faceid. Troede jeg ville savne at bruge fingeren men overhovedet ikke. Ja den scanner hovedet og rundt om mig men hvis Apple har lyst til at snige billeder af de steder jeg befinder mig så værse’go de må gerne se mit hjem eller arbejdsplads. Ja det hak til faceid er der men ser det overhovedet ikke mere. Det er bare naturligt nu. 

Kontrolcenter fra toppen. Hmm ja det kræver mere tilvending og jeg bruger homekit rigtig meget så er tit deroppe men har overlevet til nu og nu ligger det næsten i fingeren som reflex. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.

1493

39
23. december 2017 @ 17:04
Stormogul
eriktorp skrev:

Hvor ved du det fra Rasmus?

hvorfor skulle de ændre den da?

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

531

7
23. december 2017 @ 18:15
Kaptajn

Fordi det er en latterlig skærm de har lavet nu. 


1493

39
24. december 2017 @ 08:14
Stormogul
eriktorp skrev:

Fordi det er en latterlig skærm de har lavet nu. 

du bliver nok skuffet, du kan regne 99% med at skærmen på iphone x ikke bliver ændret, men god jul, trods alt 😂 

Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

1139

12
24. december 2017 @ 10:40
Stormogul
eriktorp skrev:

Fordi det er en latterlig skærm de har lavet nu. 

Det er jo smag og behag 😊



1641

24
25. december 2017 @ 14:04
Stormogul
eriktorp skrev:

Fordi det er en latterlig skærm de har lavet nu. 


Ja, det latterlige ligger i at det er den bedste skærm på en iPhone til dato...!

Besøg du blot Louis Nielsen.....   



Once you go Mac - You'll never go back..!

531

7
25. december 2017 @ 17:54
Kaptajn



Ja. Skærmen står flot i farverne og det hele. Men har lige set en youtube video på den. Og det areal der er video, er jo ikke mere en 5” eller mindre. 


1139

12
25. december 2017 @ 20:47
Stormogul
eriktorp skrev:



Ja. Skærmen står flot i farverne og det hele. Men har lige set en youtube video på den. Og det areal der er video, er jo ikke mere en 5” eller mindre. 

Prøv da at gå i en butik og se telefonen. det kan da ikke bedømmes ud fra en video.

Der er sku stor forseld på at se en video og så selv holden den i hånden.


1641

24
26. december 2017 @ 10:01
Stormogul
eriktorp skrev:



Ja. Skærmen står flot i farverne og det hele. Men har lige set en youtube video på den. Og det areal der er video, er jo ikke mere en 5” eller mindre. 

Det er jo ikke skærmens skyld.....

  



Once you go Mac - You'll never go back..!

1326

0
26. december 2017 @ 10:14
Stormogul

Jo, det er det da. Der er 5” ved 16:9 video, og det skyldes jo skærmens størrelse.

Det ville kræve en større telefon, hvis billedet skal være større.


1641

24
26. december 2017 @ 10:56
Stormogul
JLL skrev:

Jo, det er det da. Der er 5” ved 16:9 video, og det skyldes jo skærmens størrelse.

Det ville kræve en større telefon, hvis billedet skal være større.

OK... benytter aldrig YouTube, so I don't see...


Once you go Mac - You'll never go back..!