xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
God app til recovery af SD kort
Kategori: Digitale billeder - freeze! (Foto)


955

9
05. november 2017 @ 17:07
Veteran

Som overskriften siger, har i nogle link til (helst gratis) apps til recovery af et SD kort med billeder på ?

Håber på hurtigt svar :-)

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside
  5
0
  89

1833

1
05. november 2017 @ 17:37
Stormogul

1129

127
05. november 2017 @ 17:46
Stormogul

uden at jeg har haft erfaring med nogen apps, vil jeg lige gøre opmærksom på en ting, folk ofte overser...

lad en back-up af kortet inden du forsøger data recovery... det kan ikke siges tydelig nok. og hvordan gøre man så det?

tja... der findes sikkert software til det også, der vil kræve penge fra en, men der findes også gratis programmer indbygget i os x til at lave 100% kopier af diske, selvom de er slettede. så er der stadig data på dem. 

det er vigtigt du få lavet en 100% samme kopi af din data, for så at forsøge at gendanne data fra en kopi og ikke det originale kort.

DD værktøj som du finder i terminalen, er det du skal bruge...  her er guide https://www.cyberciti.biz/faq/how-to-create-disk-image-on-mac-os-x-with-dd-command/ 

hvis du har gjort det korrekt så vil du have en fil med kortets indhold på din mac. denne kan du så mounte og lade hvilken som helst recovery app lege med data. du kan lave så mange kopier af den du har lyst til så du kan forsøge sig flere gange og med forskellige parametre. eller apps. 

det er sådan jeg laver recovery og partition backups. eller overfører data fra en gammel computer til en ny en... 


i know, det er ikke en one-click-magic løsning som du nok kigger efter, men det er en råd du højt sandsynlig kommer til at bruge. :)



4586

390
05. november 2017 @ 18:34
FPU

Når folk spørger om den slags, plejer jeg at pege på Data Rescue 4.

Ved ikke lige, hvor meget den nuværende demo-version vil tillade dig at genskabe (tidligere var det 10 MB), men så vidt jeg husker, vil demo-versionen vise det fulde katalog over, hvad der kan reddes.

Det er så op til brugeren at vurdere, om det, der kan reddes, er prisen værd for softwaren.

Spirituel Maskine

955

9
05. november 2017 @ 19:39
Veteran

Takker, jeg skal i gang :-)

Alt muligt til salg, apple-dele, cykler, både, foto, se min hjemmeside

70

0
05. november 2017 @ 20:58
Novice

Hej


Personligt har jeg haft glæder af programmet CardRaider

Kan se på deres side de også tilbyder en prøveversion. Kender dog ikke begrænsningen.

Synes at huske nogle producenter af SD-kort tilbyder en gratis løsning til deres egne kort. Måske du lige skulle se om producenten af dit kort har sådan en løsning.