xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Erfaring med Vig foreningsprogram?
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


156

0
10. oktober 2017 @ 14:29
Novice

Mindre forening har brug for medlemsservice -udseendelse af girokort mv.

Har fundet Vig foreningsprgram - men det kræver at min mac tror den er en pc 

Er der nogle der kender til http://winebottler.kronenberg.org er det for suspekt ? 

Findes der billige alternativer der er mere mac egnet .

  5
0
  77

38

0
10. oktober 2017 @ 16:24
Let øvet

Klik har også kontoplan til foreninger.


5

0
10. oktober 2017 @ 17:52
Nyt medlem

Vig Foreningsprogram har jeg brugt, dog kun på pc.

Har du kigget på conventus.dk? Webbaseret og i mange kommuner er det gratis.

Hvilken type forening er det?


386

8
13. oktober 2017 @ 10:18
Lærling

Jeg/vi bruger Foreninglet.dk - det er webbaseret og fungerer glimrende. Dertil god support.


708

3
13. oktober 2017 @ 16:49
Suspenderet

WineBottler er alt for suspekt med den måde vejen dertil bliver brolagt med virkelig suspekt reklamer - såsom falsk Flash Player installeringsreklame. Jeg har godt nok selv fundet vej dertil men har også adblock en masse slået til. De gange hvor jeg har har sprunget over en adblock og taget WineBottler. fortrød jeg det inderligt.

Du er bedre stillet med at hente VirtualBox og derefter hente en Linux distro og installere Wine deri - såfremt det ikke allerede er installeret.

Er ikke bekendt med noget af det andet du, rigmor Nielsen, spørger om.



1833

1
13. oktober 2017 @ 18:57
Stormogul
Allan Nyholm Nielsen skrev

Du er bedre stillet med at hente VirtualBox og derefter hente en Linux distro og installere Wine deri - såfremt det ikke allerede er installeret.

Det er da så bøvlet som det kunne blive. Så kan hun næsten ligeså godt køre windows i en virtuel maskine.

Har ikke den store erfaring med Winebottler, da jeg selv benytter wineskin. Men problemet i hvert fald med nyeste version af det foreningssoftware er at den mangler winbind og man skal til at installere Samba, Da  Apple ikke længere levere det med (de har skrevet deres egen). Hvis man installere Samba, er det muligt at der er flere ting der mangler, men så langt gad jeg ikke fortsætte.

Det er muligt at den ældre version på hjemmesiden, som siges at være Linux/Mac klar ikke kræver så meget at få til at køre.

Hvis man ikke selv er teknisk nok til at rode med Wine, vil jeg kigge efter en færdig Mac eller online løsning