xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Apple Watch Series 3
Kategori: Et ur på armen er bedre end en arm på ... (Apple Watch)


3580

34
29. september 2017 @ 21:32
Virtual Machine

Jeg sidder lige over spekulerer over, om vi skal være kede af at 3'eren ikke har LTE og at vi må undvære. Måske er det godt nok at undvære, og springe over til næste 4'eren, som måske har LTE men mere dens sorte rammer er tyndere? De er allerede i forvejen ret tynde, men fordi urets størelse er så lille, så ville tyndere kanter rundt om urets display jo være den næste forbedring. Jeg sidder her og spekulere om jeg skulle kaste omtr 4k efter en 3'er som er 70% hurtigere end en 2'er, eller vente på en 4'er og ser hvad de hiver op af hatten udover en kraftigere cpu.

Måske er der noget jeg har misset. Men er der mere i 3'eren for en Dansker udover en 70% kraftigere cpu?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future
  4
0
  152

390

2
29. september 2017 @ 22:49
Lærling

Hej Lars


Har faktisk lige bestilt en 3 er... Den koster jo nærmere 3k end 4k. 3099 for nike 42 mm series 3.

Sælger min 2er nu på dba:

https://www.dba.dk/herreur-apple-apple-watch/id-1037739061/

Det der med om man kan ringe fra uret tæller ikke for mig. Jeg kan godt undvære min telefon i en time eller to imens jeg giver den gas.


108

0
30. september 2017 @ 16:34
Novice

Jeg havde en 2´er men syntes de er for skrøbelige. De bliver meget nemt risset. Jeg venter til de kommer med en 4`er, der kan holde til noget. Det er en lækker gadget, men når man er håndværker duer det bare ikke. Håber de kommer med et nyt design næste gang


678

25
02. oktober 2017 @ 12:16
Veteran

Kan det virkelig passe, at man ikke kan få series 3 i stainless steel? Så fald skal jeg købe den med LTE.


176

0
02. oktober 2017 @ 16:36
Novice

Du kan sagtens få series 3 i stål, men kun i LTE udgaven og det samme gælder keramik udgaven 


iPhone 13 Pro Max 256gb, 2stk Apple TV 4K 32gb, MacBook Air M1, 8gb DDR4, 256gb SSD, Apple Watch Series 4 Cellular.