xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
High Sierra ustabil
Kategori: Apple's operativsystem til Mac (macOS)


390

2
29. september 2017 @ 21:28
Lærling

Hej

På 24 timer er High Sierra gået ned 6-7 gange. Sort skærm to gange. Frys flere gange...

Hvis det her er standarden er windows næsten bedre... Går jo kun ned ca tre gange på 24 timer


Andre der har problemer? Clean install?

Imac 2013 I7 21,5 256gb ren ssd.

  15
0
  186

3580

34
29. september 2017 @ 21:39
Virtual Machine

Nej, jeg har ikke nogen problemer indtil videre med High Sierra. Men jeg har osse kun brugt den i få dage. Men jeg syntes selv, at Apples softwareafdeling mangler en grundig og kontinuerlig kvalitetskontrol, fordi jeg har andre Appleprodukter som virker som om de har røget hash. Det plejer ellers at køre gnidningsfrit.

Forstørre-funktionen i Safari er smuttet sig en tur eller flyttet et sted hen. Ellers kan jeg ikke mærke nogen forskel.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1325

0
29. september 2017 @ 22:36
Stormogul
KaHornshoej skrev:

Hej

På 24 timer er High Sierra gået ned 6-7 gange. Sort skærm to gange. Frys flere gange...

Hvis det her er standarden er windows næsten bedre... Går jo kun ned ca tre gange på 24 timer


Andre der har problemer? Clean install?

Imac 2013 I7 21,5 256gb ren ssd.

Tjek logfiler om der er et eller andet installeret, der ikke er helt kompatibelt.


390

2
29. september 2017 @ 22:53
Lærling

Tak for svar. Hvordan tjekker man logfiler? Har ikke ret meget installeret. Og det meste har jeg betalt for.

I den forbindelse er jeg nederen over at ntfs for mac vil have flere penge for en update... betaler ikke en gang mere....


3580

34
29. september 2017 @ 22:55
Virtual Machine

Har du prøvet en clean Install?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
29. september 2017 @ 23:36
Stormogul
KaHornshoej skrev:

Tak for svar. Hvordan tjekker man logfiler?

I app'en konsol.

Men alt det feedback jeg har læst, anbefaler at vente med opgradering til der er har været 2-3 opdateringer.


3580

34
30. september 2017 @ 09:54
Virtual Machine

Jeg har en anden besynderlig oplevelse med High Sierra. Selvom jeg har lavet en internet recovery med Sierra, og så opgraderet den til High Sierra fra App store, så bliver den ved med at sige at den kan opdateres til High Sierra. Det har jeg ellers lige gjort. Det er lidt underligt at den ikke tjekker hvilken version man kører.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
30. september 2017 @ 10:11
Stormogul

Har du kørt Beta? for der er kommet en public beta 10.13.1

https://www.macrumors.com/2017/09/28/apple-macos-high-sierra-10-13-1-public-beta/


3580

34
30. september 2017 @ 12:26
Virtual Machine

Ja men jeg har opted out på beta software og så total omformateret min fusiondrive. Så egentlig burde den tro at jeg kun vil køre GM’er. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
30. september 2017 @ 12:56
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Ja men jeg har opted out på beta software og så total omformateret min fusiondrive. Så egentlig burde den tro at jeg kun vil køre GM’er. 

Har ikke kørt beta og heller ej opgraderet til High Sierra, men det lyder som om forbindelsen til beta ikke er helt cuttet hos dig. Om du skal opt ud et sted og/eller hente den officielle version ned på ny i app-store skal jeg ikke gøre mig klog på.

Er personlig for afhængig af mine maskiner de kommende måneder, til at jeg kan risikere knas ved opgradering. Så jeg tvinger mig selv til at holde igen, selv om det er svært..


3580

34
30. september 2017 @ 13:14
Virtual Machine

Jeg kører lige nu den officielle version af 10.13 fra App store, men alligevel tilbyder App store mig at hente den samme officielle version om og om igen. Altså kun 10.13.

Det har altså intet med beta at gøre. Hvis der var noget beta over det, ville jeg vå 10.13.1 beta tilbudt. Men det gør jeg ikke. Kun 10.13 om og om igen :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1638

45
30. september 2017 @ 13:24
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Jeg kører lige nu den officielle version af 10.13 fra App store, men alligevel tilbyder App store mig at hente den samme officielle version om og om igen. Altså kun 10.13.

Det har altså intet med beta at gøre. Hvis der var noget beta over det, ville jeg vå 10.13.1 beta tilbudt. Men det gør jeg ikke. Kun 10.13 om og om igen :)

Tror bare du skal se det som en bug som der er nogen stykker af i deres nyeste software efterhånden

Iphone 14 pro. Macbook pro 13" M1 2020. Apple Watch Ultra

3580

34
30. september 2017 @ 14:51
Virtual Machine

ok (tommeltot opad) *sys godt om*

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

0

0
30. september 2017 @ 18:28
Nyt medlem

Kører rigtig godt på min MacBook air 2015 i7 8gb ram , clean install


227

5
01. oktober 2017 @ 21:00
Juniormedlem

Til jer der kører med 10.13.1 beta. Hvordan kører den? (Jeg havde helt glemt jeg kørte beta førhen, og bliver nu tilbudt den i AppStore.)


1325

0
02. oktober 2017 @ 14:15
Stormogul
Lars Sejerup skrev:

Jeg kører lige nu den officielle version af 10.13 fra App store, men alligevel tilbyder App store mig at hente den samme officielle version om og om igen. Altså kun 10.13.

Det lyder meget spøjst, da High Sierra slet ikke bør dukke op i Software Update-delen.