xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Pris på iPhone 8
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


390

2
01. september 2017 @ 21:45
Lærling

Hvordan skyder i de danske priser bliver på iPhone 8? Og skal I ha en?

64gb 256gb 512gb

  17
0
  71

390

2
01. september 2017 @ 21:47
Lærling

Pønser selv på en sort 64 eller 256, men hvis prisen er over 8000 så køber jeg den nok alligevel (:


38

0
02. september 2017 @ 19:48
Let øvet

jeg har læst omkring de 10. tusinde. 


531

7
02. september 2017 @ 21:30
Kaptajn

Har lige købt en 7 plus 128 GB. Så jeg springer over. Så meget bedre bliver den nye ikke. 


1425

21
02. september 2017 @ 21:30
Stormogul

Mellem 8-9000 kr. Og hvis dette skulle være rigtigt, så beholder jeg min 7’er. Synes det er ved at være for vanvittigt med de priser på telefoner efterhånden  


531

7
02. september 2017 @ 21:31
Kaptajn

Ville der ikke komme 3 forskellige?


4586

389
03. september 2017 @ 00:51
FPU
eriktorp skrev:

Ville der ikke komme 3 forskellige?

Jow. Rygterne siger en 7s og en 7s Plus, altså speed bumps af de de originale 7/7 Plus, og så jubilæumsmodellen, som rygtes at have kant-til-kant OLED skærm (både lodret og vandret), fingertryksaflæser/Home-knap på bagsiden i stedet for nederst på fronten og ansigtsgenkendelse som alternativ til fingeraftryksgenkedelse og/eller PIN-kode.

Rygterne siger også, at priserne bliver høje for den jubi-model, op omkring 10 Kilo (skal vi gætte på $999,- + Moms?), eller omtrent det samme som for en hæderlig MacBook Air.

Havde jeg pengene, ville jeg købe topmodellen, lade være med at pakke den ud, og så smide den på eBay om 20 år. :-D

Spirituel Maskine

1425

21
03. september 2017 @ 09:57
Stormogul

Dummyerne som har været på IFA, har været uden touch id på bagsiden, og hvis disse er lavet, for at producenter kan lave covers, så ville det være mærkeligt, hvis touch id ikke var på. Jeg tror simpelthen ikke Apple vil lave noget så grimt som en knap på bagsiden. Så jeg er overbevist om, at der ikke er noget på bagsiden..


3580

34
03. september 2017 @ 12:38
Virtual Machine

Jeg tror heller ikke på touch ID på bagsiden. Rent teknisk vil det osse være åbdet, for touch ID elektronik fylder lige der hvor batteriet skal sidde. Det er der ikke plds til, med mindre de laver et btteri med hul i lige der hvor ID tingesten skal være. Enten hul i batterier eller en tykkere telefon. Og jeg tror på ingen af delene.  


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1641

24
03. september 2017 @ 12:50
Stormogul

Hva er en iPhone 8....???

Once you go Mac - You'll never go back..!

8581

198
03. september 2017 @ 13:30
Poseidon

Jeg tror iPhone Edition lander på omkring de 7800,- for basemodellen. Og i så fald skal jeg ikke have den.   


Så bliver det en 6S eller en 7, alt efter priserne..

Der var engang en Mac...

2581

84
03. september 2017 @ 15:17
Bit kongen
Giffi skrev:

Hva er en iPhone 8....???

Det er den iPhone der kommer før iPhone 8S og iPhone 9 og efter iPhone 7S


1641

24
03. september 2017 @ 19:25
Stormogul
Jesper Arning skrev:
Giffi skrev:

Hva er en iPhone 8....???

Det er den iPhone der kommer før iPhone 8S og iPhone 9 og efter iPhone 7S

ja så...   :-)



Once you go Mac - You'll never go back..!

456

0
03. september 2017 @ 21:26
Seniormedlem

Jeg har heldigvis næsten lige købt en iphone så der går vist mange år inden jeg skal have en nu. Hvis rygterne er sande og der kommer en voldsom prisstigning jbliver min næste Phone en med android.

En Mac Mini er en for lidt

3580

34
04. september 2017 @ 06:27
Virtual Machine

Det er vild nok at telefoner er blevet så dyre idag. Jeg havde faktisk aldrig drømt om at man ville betale lige så meget som en mindre computer. Man kan få meget Windows PC til den pris. Folk vil åbenbart godt betale kassen for en lille æske med cutting edge tech og flot design. Og jeg gør det jo enda selv. Det er egentlig meget interessant :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
04. september 2017 @ 09:35
ASCII jonglør

Vi bliver jo snart klogere på både design og pris. 

Hvad prisen angår, så er 8000 zpir naturligvis alt for meget. Vil heller ikke selv betale så meget for et par ekstra features, som vil blive standard på alle smartphones om to år. Har ikke noget imod at være bagud ift. det allernyeste - hvis det er så dyrt at være med på det nyeste og bedste. 

Måske Apple (på trods af deres markedsanalyser) vil forregne sig denne gang mht. prisen? Der er sikkert en grænse, hvor en stor del af kundemassen siger stop selvom de måske har råd. Det er jo mere psykologi end økonomi. 

Kan jo også være, at det er Apple selv, der bevidst står bag rygterne om en høj pris - for derefter at høste et større salg pga. "lettelse" over en reel lavere pris. 

Vi får se...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

3580

34
04. september 2017 @ 16:07
Virtual Machine

Dem der ikke har råd til en meget dyr iPhone Edition køber vel bare en normal dyr iPhone 7S (plus). Så er pengene tjent aliwl. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

8581

198
04. september 2017 @ 16:26
Poseidon
Lars Sejerup skrev:

Dem der ikke har råd til en meget dyr iPhone Edition køber vel bare en normal dyr iPhone 7S (plus). Så er pengene tjent aliwl. 

Også det jeg tænker. Der er nogen som bare SKAL have iPhone Edition, og alle de andre har det fint med en 7S. Apple er jo alligevel ikke bange for at kanabilisere deres egne produkter, for ellers vil andre jo bare gøre det.

Der var engang en Mac...