xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Glemt adgangskode til iphone
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


39

0
27. august 2017 @ 10:32
Let øvet

Hej

Jeg har været så dum at skifte min kode på min iphone til en jeg ikke kan huske.

Nu er den "låst", hvilket vil sige at der går ca 60m mellem hvert forsøg jeg må lave.

Er der nogle måder hvorpå jeg kan låse den op uden at slette indholdet?

Og hvor mange gange kan jeg blive ved med at teste koden?

Sætter stor pris på jeres svar!

  10
0
  138

227

5
27. august 2017 @ 14:13
Juniormedlem

https://support.apple.com/da-dk/HT204306

Hvis du har lavet sikkerhedskopi i icloud, burde du ikke miste noget.

Men stop i hvert fald med at forsøge at indtaste pinkoder, til sidst kan den blive låst i flere år ...


39

0
27. august 2017 @ 16:03
Let øvet

Hej Zemo

Tak for hurtigt svar.

Problemet er at jeg ikke har en icloud kopi. Det du linker til viser hvordan man gendanner den, dvs sletter alt. Er der nogle mulighed for at finde koden hvor man ikke skal slette alt?


227

5
27. august 2017 @ 16:45
Juniormedlem

Jeg er bange for der ikke er noget at gøre, det er jo hele ideen med at have en pinkode. Men du kan prøve at ringe til Apple support, det kunne jo være ...

https://getsupport.apple.com


143

0
27. august 2017 @ 17:18
Novice

Jeg har aldrig selv prøvet det, men det burde kunne lade sig gøre ved at tage (dvs lave) en backup til iTunes på en Mac eller PC, for så derefter gendanne iPhonen ud fra den lokale back up.


Kig her


227

5
27. august 2017 @ 19:07
Juniormedlem

Jeg håber virkelig at trådstarter får sine data tilbage, men hvis den metode virker, betyder det så ikke at en pinkode på sin iPhone ikke er noget værd? Eller har jeg misforstået noget?


2185

44
27. august 2017 @ 19:15
ASCII jonglør
zemo1 skrev:

Jeg håber virkelig at trådstarter får sine data tilbage, men hvis den metode virker, betyder det så ikke at en pinkode på sin iPhone ikke er noget værd? Eller har jeg misforstået noget?

Det kommen helt an på om Find My IPhone er slået til eller ej

Hvis det er aktiveret, skal det slås fra før en geninstallation kan foretages - som så kræver at men kan komme ind i iPhonen med sin kendte pinkode - som her ikke kendes - så det ser sort ud.


39

0
27. august 2017 @ 20:01
Let øvet

->Zemo

Jeg ringede til apple, som sagde at jeg kunne blive ved med at skrive koder indtil den var låst. Herefter kan jeg sætte den til itunes og gendanne (og dermed slette data).

->bleed_blue

Når jeg sætter den til kan jeg ikke lave en backup. Sidste backup er ca halvandet år gammel.

Nu er gode råd dyre. Jeg tror jeg prøver at gå systematisk til værks med koderne. Bare super ærgerligt hvis jeg ikke får datane ud :-(


1425

21
28. august 2017 @ 08:09
Stormogul
Rene Larsen skrev:
zemo1 skrev:

Jeg håber virkelig at trådstarter får sine data tilbage, men hvis den metode virker, betyder det så ikke at en pinkode på sin iPhone ikke er noget værd? Eller har jeg misforstået noget?

Det kommen helt an på om Find My IPhone er slået til eller ej

Hvis det er aktiveret, skal det slås fra før en geninstallation kan foretages - som så kræver at men kan komme ind i iPhonen med sin kendte pinkode - som her ikke kendes - så det ser sort ud.

Man kan godt gjerne 'find min iPhone' uden at dette behøver at være fra telefonen.

Man kan logge ind på sin iCloud.com fra en computer, og derfra fjerne den fra kontoen.
Bare til info   


2185

44
28. august 2017 @ 18:17
ASCII jonglør
angelodk skrev:
Rene Larsen skrev:
zemo1 skrev:

Jeg håber virkelig at trådstarter får sine data tilbage, men hvis den metode virker, betyder det så ikke at en pinkode på sin iPhone ikke er noget værd? Eller har jeg misforstået noget?

Det kommen helt an på om Find My IPhone er slået til eller ej

Hvis det er aktiveret, skal det slås fra før en geninstallation kan foretages - som så kræver at men kan komme ind i iPhonen med sin kendte pinkode - som her ikke kendes - så det ser sort ud.

Man kan godt gjerne 'find min iPhone' uden at dette behøver at være fra telefonen.

Man kan logge ind på sin iCloud.com fra en computer, og derfra fjerne den fra kontoen.
Bare til info   

Jep - det har du ret i - den tænkte jeg ikke lige på i forbi farten :)


39

0
30. august 2017 @ 19:54
Let øvet

Æv, jeg måtte bide i det sure æble og gendanne, hvorefter jeg hentede en gammel backup.

Tak for alle svarene! - Og til alle jer andre, husk backup:-)