xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Automatisering (HomeKit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
HomePod
Kategori: Automatisering (HomeKit)


678

26
18. august 2017 @ 13:51
Veteran

En lille tanke, som har vendt mit hoved her de sidste par dage.

Tanken om HomePod er jo ret fed, og jeg er spændt på hvordan det vil ændre ens brug af siri, når man kommer til at have den. Hele denne homekit integration bliver jo fantastisk.

Men gad vide hvordan det kommer til at være i praktisk. Mon den er tilknyttet et AppleID, så når den bliver spurgt hvad der er i kalenderen idag, så svarer den på den tilknyttede AppleID, eller om den kommer til at kunne høre, hvem der spørger den.

Min kæreste og jeg vil jo begge gerne bruge den, og vi har jo brug for at den kan hjælpe os begge i vores hverdag, på hver vores måde. Hun kan lide noget musik, som jeg ikke kan, og omvendt. 

Når hun spørger, om hun har nogle nye beskeder, så skal den jo tjekke hendes Messager og ikke min, og omvendt. 

Har i hørt noget om dette, eller har i nogle spændende tanker om det? 

  4
0
  568

3580

34
18. august 2017 @ 17:20
Virtual Machine

Jeg har kun lige læst at den kører en almindelig iOS. Og iOS er ikke kendt for at understøtte flere brugere.

Så man må vel være kreativ at lave personlige playlister, og omdøbe kalenderindelinger til hver jeres respektive navne i stedet for (Privat, Arbejde, Fødselsdag, Offentlig osv) samtidig med at i laver kalenderdeling med hinanden.

Den med messages har jeg ikke lige fantasi til at fantasere over.

Men jeg ved slet ikke om Siri kan styre den slags endnu.


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
18. august 2017 @ 18:49
ASCII jonglør

Altså er HomePod et produkt primært målrettet singler   

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

678

26
18. august 2017 @ 19:56
Veteran

Jeg ved ikke om Siri er udviklet nok til at kende ens stemme, for tænker at en mulighed er at de putter det under familiedelingen, så Siri kan hører hvem der er hvem. 

Det er rigtigt at man kan komme udenom det ved at tilrette tingene lidt, men så gør HomePod da ihvertfald ikke tingene lettere i hjemmet. 

Krydser fingre!


3580

34
18. august 2017 @ 20:04
Virtual Machine

Helt enig med dig der. Jeg er osse spændt på hvordan de kringler den der. 

Måske kan de finde på at mene at hver bruger skal have hver deres HomePod? Den taktik syntes jeg lyder bekendt.

Eller osse kan den ikke noget med beskeder og kalender overhovedet, fordi de sælger den som primær en HiFi højtaler.

Måske kan du bede om playlister, vejrudsigten, opringninger osv. Altså noget universalt der ikke kræver personlig adgang af farlig karakter?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future