xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Hakker og sort skærm
Kategori: Trådløs mediestyring med enhederne - beam me up Scotty (AirPlay)


93

4
13. august 2017 @ 09:20
Novice

Jeg er den lykkelige ejer af en Iphone 6 og en Apple TV boks den lille firkantede, men de to vil ikke arbejde sammen, alt kører fint indtil jeg vil se en film fra Dansk filmskat , på min Iphone kører den fint men sendes den over på mit TV så kommer problemerne med hakkeriet og sort skærm eller billedet fastfryser, ser jeg for eks. youtube fra boksen så er der ingen problemer alt er nyopdateret men køre det vil det ikke.

Nogen her der ligger inde med viden om den slags.

Hej

  8
0
  909

1129

129
13. august 2017 @ 09:38
Stormogul

Det kan være netværk i dit hus, der driller.

Er begge enheder forbundet med WIFI? Hvor hurtig er WIFI? Er signal god nok?

Det kan være at wifi kører lige fint nok når en enhed skal streame. men hvis der er to enheder der skal streame, så kniber det... jeg siger bare måske. 


8586

198
13. august 2017 @ 10:31
Poseidon

Hvorfor bruger du ikke bare den dedikerede Dansk Filmskat app på AppleTV?

Der var engang en Mac...

3580

34
13. august 2017 @ 11:00
Virtual Machine

Jeg troede at når man fik skød en film over på Apple TV i full screen, så i stedet for at den streamede fra iPhone over på Apple TV, så gave den bare link så den direkte selv kan vi se det? 

Men jeg har kablet min Apple TV til router, men jeg har samme problem af og til. Så jeg går ud fra, at det er det router fra Stofa der ikke er god nok. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1833

1
13. august 2017 @ 12:57
Stormogul

Der er forskel på om i vælger airplay inde fra app'en eller spejler telefonens skærm. Lyder som om telefonens skærm spejles i dette tilfælde og det er ikke velegnet til medie-afspilning.


93

4
13. august 2017 @ 13:06
Novice

Nihad

Jo begge to er forbundet til WIFI.

Jeg har WAOO og det kører meget fint, men måske jeg skulle se lidt på mobilen.

Sidste år kørte det hele meget fint.

hej


93

4
13. august 2017 @ 13:10
Novice

David

Årsagen til at jeg for dig at se går over åen efter vand, så er det fordi, at jeg på APPLE BOKSEN ikke har appen fra Dansk Filmskat det er min for gammel til, og jeg har set at en ny boks koster mellem 1300 - 1700 kr.

Og som NETTO siger DERFOR

Hej


1833

1
13. august 2017 @ 15:21
Stormogul

Tjek her hvordan man bruger airplay og airplay skærmdublering

https://support.apple.com/da-dk/HT204289


3580

34
13. august 2017 @ 17:23
Virtual Machine

Jens. Du kan muligvis få dig en Apple TV 4 32 GB til 990 kr i Telia endnu, hvis det er en mulighed for dig.

Men måske kan du med success skifte WiFi kanal til 5 GHz eller en anden 2,4 GHz kanal som ikke er så trafikeret. 

Prøv at se med iStumbler om der er for meget trafik på den kanal du er på, og se om der er mulighed for at flytte over på en anden kanal hvor der er mindre trafik på. Jeg havde samme problem med mit Stofa modem. Jeg ringede ind til Stofa, og teknikeren ændrede min WiFi router fra kanal 6 til kanal 2. Nu har vi langt mere stabilt signal. Men stadig ikke så godt som jeg vil have det. Og det må vi leve med, fordi vi bor i et højhus hvor der nok er 50 andre WiFi enheder der laver trafikpropper. 

Den løsning jeg vil vælge senere, er, at købe en 5 GHz WiFi router, så jeg kan stille over på en kanal hvor jeg enten er helt alene, eller har minimal trafik.

Jeg har dog osse erfaret at en microovn, et modeltog, fjernstyret bil, en lysdæmper eller en trafo til en halogenpære kan støje så meget at signalet helt forsvinder. Signalet kan heller ikke gå igennem et spejl osv. Bare lidt fif, for jeg ved ikke hvor meget du i forvejen ved :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future