xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iPhone 6 skærmskift
Kategori: iPhone i centrum - Mere end 1 milliard solgte (iPhone)


27

0
07. august 2017 @ 11:21
Let øvet

Ny Oem skærm har s/h streger både vandret og lodret, som var det et overlagt og ingen touch funktion, det må vel være DOA, herefter monteret gammel skærm igen og den virker, men nu kan den ikke aktivere touch ID.

  4
0
  115

97

0
07. august 2017 @ 12:39
Novice

Har du selv skiftet den? Ellers ville jeg gå til et autoriseret service værksted.


27

0
07. august 2017 @ 12:48
Let øvet

Hej Peter, ja jeg har og har gjort det flere gange uden problemer, undrer mig bare hvorfor den deaktiverer Touch da det kun er skærm jeg skiftede.


1425

21
07. august 2017 @ 16:46
Stormogul

Bare for at forstå det korrekt, har du så flyttet touch id knappen over på den nye skærm?

Hvis ja, har du så tjekket om alle connector stik sidder korrekt? Prøv evt. at dobbelt tjekke. 



2581

84
07. august 2017 @ 20:57
Bit kongen
Steen Kristensen skrev:

... herefter monteret gammel skærm igen og den virker, men nu kan den ikke aktivere touch ID.

Du har glemt at flytte en lille metal plade med.

Når du fjerner knappen og kablet der sidder på denne, så sidder der under kablet, på skærmen, et lille stykke metal, det er klæbet fast til skærmen. Uden dette virker touch ID ikke. Jeg har selv været der da jeg skiftede skærm på min tlf. første gang. Efter jeg åbnede tlf. igen og satte det lille stykke metal ind under kablet, fungerede alt igen.

Metal stykker er ca. 4x6 m.m. og det er mig komplet umuligt at finde en guide eller et billede på nettet der nævner dette, men det er med garanti det der er problemet.

Virkede Touch ID med den nye skærm?

Jeg skulle måske tilføje at metal stykket jeg taler om sidder klæbet fast til kablet som knappen tilsluttes med. Hvis man er uheldig kan denne lille stump blive siddende på skærmen når man afmonterer kabel / knap fra den gamle skærm. JEg tænker mig at metal stukket måske er blevet siddende på din nye og defekte skærm da du skiftede tilbage.