xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
iOS 11 glæder mig ikke.
Kategori: Apple's operativsystem til iPhone (iOS)


1663

45
29. juli 2017 @ 10:58
Stormogul

Er det bare mig eller er der andre der heller ik syntes om iOS 11. jeg bryder mig ikke om den nye notifikations/låseskærm. Jeg er faktisk utrolig glad for iOS 10 så for første gang i min iphone karriere glæder jeg mig ikke engang til jeg skal opdatere. :(

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.
  3
0
  103

3580

34
29. juli 2017 @ 11:57
Virtual Machine

Ja pull up menuen ser helt anderledes ud nu. Men trods af alle de nye muligheder er det forbering for mig ift Musik og BlueTooth. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
29. juli 2017 @ 12:25
Virtual Machine

Jeg håber at Kamera app bliver mere stabil og wifi ikke staller så tit. 

Der er fuld knald på wifi signalet. Men aliwl falder begge vores iPhone 7 or 7+ ud nogle gange om dagen. Det sjover er, at de ikke falder ud på samme tid på samme wifi netværk. 

Kamera staller på forskellige måder når jeg starter appen. Det er som om at den ikke kan starte selve kameraet op. Og det ses så på forskellige måder alt efter hvorfra jeg starter kamera appen. 

De to ting må gerne rettes for jeg bruger de to ting til dagligt. Telenor her gennemtestet begge vores teleforner. Og de fandte ingen fejl i telefonerne. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1663

45
29. juli 2017 @ 13:51
Stormogul

Jamen self er der fejl og ting der skal være bedre i den endelige udgave. Det er ik så meget det jeg tænker på. Det er mere den både det bliver på. Den måde de har lavet det med at trække ned fra toppen af skærmen og se sine notifikationer. Men også bare udseendenet syntes jeg ikke er særlig pænt alle steder. De nye store overskrifter og sådan noget. 

Iphone 15 pro. Macbook pro 13 M1. Apple Watch Ultra. iPad mini gen 6.