xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Krak virker ikke OS X & iOS...?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


2322

0
20. juli 2017 @ 11:20
ASCII jonglør

I laaang tid har jeg kun yderst sjældent fået noget søgeresultat, overhovedet, når jeg søger på enten personer eller tlf.nr. i Krak - det være sig på Mac eller iPhone. Det eneste en søgning medfører er tilsynekomst af et stort flot gult Danmarkskort - i og for sig rigtigt nok, men kunne godt ønske en noget større præcisering 

Er det noget andre kan genkende?   

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”
  6
0
  32

598

3
21. juli 2017 @ 10:16
Kaptajn

Nu har jeg lige prøvet og jeg får f.ex. et bilfirma med hele molevitten incl. streetwiev.

Så...virker åbenbart her med iOS 10.3.3

iMac, MacBookAir, iPad mini, iPhone 8, iPod

210

0
21. juli 2017 @ 10:59
Suspenderet

Krak har det ikke godt med en add-blocker slået til. Kan det være det?


3580

34
21. juli 2017 @ 11:03
Virtual Machine

Jeg har aldrig haft problemer på OS X eller macOS. Men på iOS giver den nogle helt andre resultater end på OS X / macOS. Så jeg fandt ofte slet ikke det jeg søgte. Derfor har Krak app'en på iOS været slettet i laaaang tid. Måske har de givet iOS udgaven andre søgekreterier fordi udviklerne mener, at man søger anderledes på en mobil enhed end ved en stationær enhed (hvilket antyder de må havet taget hash)   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

2322

0
21. juli 2017 @ 13:11
ASCII jonglør

Tvivler på at softwareprogrammørerne hos Krak har røget en Herre    - men det fungerer ihvertfald ikke optimalt. 

Har netop checket Krak-søgninger i Safari med og uden AdBlock slået til. Ingen forskel på min maskine...

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

708

3
21. juli 2017 @ 17:22
Suspenderet

smid "map.krak.dk" og evt. "kort.degulesider.dk" i whitelist 

Jeg har nummeret på 114 hvis alt går galt. 

Har godt læst tidligere experimenter - jeg vil bare tilføje ekstra grims-grams til tråden.

Jeg tror jeg sprang over noget.. iOS og Krak:Pas (har ingen idé) macOS er mere medgørlig. Kraks egen iOS app plejer da at virke 99% af tiden - du er ramlet ind i den 1%. "1% on Krak" - Roskilde-Viborg afdelingerne 


3580

34
21. juli 2017 @ 18:55
Virtual Machine

Ja, altså deres egen iOS app crasher da ikke. Men søgeresultaterne var ikke de samme om man søger på personer eller telefonnumre dengang jeg sidst søgte på den for godt et år siden. Så jeg holdte mig kun til OS X versionen. Det kan godt være, at det er anderledes nu. Det vil jeg prøve at tjekke senere.

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future