xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
150
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Frigøre plads på iPad Air
Kategori: iPad i centrum - et fingerpeg i den rigtige retning (iPad)


234

11
11. juli 2017 @ 12:04
Juniormedlem

Hej.


Hvordan frigør man plads på sin iPad (tænker på at slette billederne på den) uden at slette billederne i iCloud/på Mac'en?

På forhånd tak for hjælpen.

  3
0
  54

3580

34
11. juli 2017 @ 12:09
Virtual Machine

Det kan du ikke. Men prøv at gå ind i indstillinger og vælg Photos og Optimer iPad  Lagring. Så vil den begynde at genme thumbnails i stedet for hele billeder på din iPad. Billedet du senere vil se på bliver så automatisk hentet ned når du vil se på det. 

Alternativt kunne du flytte dine hjemmevideoer over på din iMac (eller evt DropBox) og slette dem på iCloud (hvis du har videoer du selv har optaget)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

234

11
11. juli 2017 @ 12:20
Juniormedlem

Ok.


Når jeg nu har valgt "optimer iPad lagering", sker resten så automatisk når, jeg er ved at løbe tør for plads på iPad'en? Jeg kan ikke se at der frigøres noget plads lige nu, selvom billederne pt. fylder 3,22 GB.


234

11
11. juli 2017 @ 12:49
Juniormedlem
Hansa skrev:

Ok.


Når jeg nu har valgt "optimer iPad lagering", sker resten så automatisk når, jeg er ved at løbe tør for plads på iPad'en? Jeg kan ikke se at der frigøres noget plads lige nu, selvom billederne pt. fylder 3,22 GB.

Nå det ser ud til at lykkedes. Jeg prøvede på en iPhone med endnu mindre plads og her blev der pludseligt plads igen.


Tak for dit svar