xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Datacenter
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


909

0
16. juni 2017 @ 21:22
Veteran

Hvis jeg nu skriver : datacenter med windows-putere, der kan styres/installeres på fra et kontor, og en løsning, der ikke skal rumme alverdens teknik, men gerne må være overkommelig i pris, Hvad siger I så ? Eksisterer det ? Det skal ikke være en cloud/backup løsning.


  11
0
  56

3580

34
16. juni 2017 @ 21:46
Virtual Machine

En Windows PC med remote desktop clienter som har hver sin unikke bruger og login?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

909

0
16. juni 2017 @ 21:47
Veteran

Lige netop



3580

34
17. juni 2017 @ 03:23
Virtual Machine

TightVCN er et gratis alternativ som det eneste jeg kender til. Men det virkede osse efter hensigten. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

909

0
17. juni 2017 @ 09:09
Veteran

Det er et program ikke ? Jeg var mere på jagt efter et firma, som "udlejer" PC'er/servere, som fysisk står hos firmaet, men som flere kan logge ind i. 


1129

129
17. juni 2017 @ 10:14
Stormogul

Det du nok efterspøger er en VPS (Virtual Privat Server)

Der kan du installere OS og andet software som du har lyst til. OG alt efter hvor manger ressourser du tilkøber kan der være flere forskellige brugere på og andet gejl.



8586

198
17. juni 2017 @ 10:34
Poseidon

Amazon har en sådan service, som er ret populær.

Der var engang en Mac...

2581

84
17. juni 2017 @ 17:22
Bit kongen

Hvad skal det helt præcist bruges til?


909

0
17. juni 2017 @ 18:17
Veteran

Det skal helt præcist bruges til at nogle af mine venner fra USA, andre dele af verden og jeg, skal kunne samarbejde på den samme computer. Den skal have win.styresystem, og man skal kunne installere og afprøve forskellige selvopfundne programmer. Jeg kan selvfølgelig købe een, og ha' den stående herhjemme, men rent økonomisk-fordelings-mæssigt, ville det være smartest at have den et neutralt sted, og af een eller anden mystisk grund skulle en dansk IP være det mest sikre , siger de andre :-)


2581

84
17. juni 2017 @ 19:18
Bit kongen

Kender du de mennesker godt?

Skal du stå for at leje denne "maskine'"?

Kan du bede de andre sætte knapt så mystiske ord på hvorfor en dansk IP skulle være det sikreste? 

Er i en gruppe private personer der vil teste selvopfundne programmer, eller er det mindre virksomheder der står bag? 

Hvad afholder jer fra at teste på jeres egne maskiner?


En VPS eller dedikeret server i danmark er ikke billig, langt fra. Find en server i udlandet og benyt så evt. en VPN service til at give den en dansk IP, men det hele lyder simpelthen så besynderligt.

www.routerhosting.com er i den absolut billige ende når det drejer sig om Windows VPS, dertil ville så komme en VPN udbyder, privateinternetaccess.com er et godt bud.


Men stadigt ... det hele lyder simpelthen så besynderligt.




909

0
17. juni 2017 @ 20:12
Veteran

Ja

Nej 

Hacking åbentbart nemt på IP'er i Asien (ved ikke om det er rigtigt eller hvorfor), 

Private legebørn, i børnebørnsalder LOL

Kan sagtnes teste, men vil kunne "skrive videre på andres koder" (jeg hverken kan eller skal kode, kun lave grafik) 

Skal efter færdiggørelse kunne tilgås af mennesker fra alle lande, også mennesker, der ikke har tilgang til bestemte lande. (censur) Derfor skulle DK også være fint.

Tænkte nok at det ville være temmeligt dyrt, så det hele bliver nok ved tanken, der var en slags "verdens joint venture- non-profit" ide. 

Tak for svar :-)




3580

34
18. juni 2017 @ 01:52
Virtual Machine

Det er lang billigst med en brugt laptop derhjemme hos dig selv.. Jeg går ud fra at programmerne skal afvikles på deres egen computere og så uploade kildekoden til serveren som så kan deles med de andre. 

Hvis det er det du vil have, kan en svag laptop der kører en FTP server klare ærtrne.

Jeg mener enda at du kan hente en FTP app til en brugt smartphone eller tablet. Så er du i hverfald kommet over det med el regningen. Så den økonomiske hurdle burde være væk for dig. Og Så har du det enda det liggende på en dansk IP adresse. Det kan vist ikke gøres billigere. Smart :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future