xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
TV2 Live kanaler på ATV4
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


132

1
13. juni 2017 @ 12:53
Novice

Vil bare høre om der er flere end mig der har problemer med TV2´s App på AppleTV4? Jeg kan ikke se Live-kanalerne men On Demand virker.

Har prøvet at afinstallere og genstarte Apple TV og bagefter geninstallere App´en igen.

TV2 kundeservice kan ikke hjælpe da de ikke kan "genskabe" problemet.

Er der flere her med samme problem?


  8
0
  64

3580

34
13. juni 2017 @ 14:12
Virtual Machine

Jeg har osse problemer med TV2 live udsendelserne. Men det er så igennem Stofa TV App'en. Der forsvinder billedet efter 5 min live stream, men lyden fortsætter stadig fra live stream indtil jeg selv stopper den. Så der er helt sikker en eller flere glitches et sted. Men hvor det lige er...

 Jeg ved ikke om du kan bruge den info til videre-efterforskning af problemet :)

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

132

1
13. juni 2017 @ 14:36
Novice
Lars Sejerup skrev:

Jeg har osse problemer med TV2 live udsendelserne. Men det er så igennem Stofa TV App'en. Der forsvinder billedet efter 5 min live stream, men lyden fortsætter stadig fra live stream indtil jeg selv stopper den. Så der er helt sikker en eller flere glitches et sted. Men hvor det lige er...

 Jeg ved ikke om du kan bruge den info til videre-efterforskning af problemet :)

Hvor længe er dit problem stået på?

Jeg prøver at overbevise TV2 kundeservice om at det er deres senest opdatering (ca en uge siden) der stadig skaber problemer for forskellige brugere på forskellige enheder. Nu virker heller ikke AirPlay hos mig. Al anden streaming kører upåklageligt på AppleTV4+AirPlay.

Din oplevelse er fin at tage med i argumentationen hvis dit problem også kan forbindes med TV2´s seneste opdatering?




3580

34
13. juni 2017 @ 15:31
Virtual Machine

Det ved jeg så ikke. For jeg har nemlig kun haft Stofa TV i en uge i forbindelse med jeg købte eb Apple TV på tilbud igennem Telia. Men efter keg ringede til Stofa, var problemet rettet senere på dagen. Eller osse har jeg bare været så heldig at jeg bare ikke har fået fejlen igen. 

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1325

0
13. juni 2017 @ 15:44
Stormogul

Den stream Stofa leverer har intet med TV2s at gøre.


Vi har fint streamet TV2 livekanaler - i går var der dog et enkelt problem med hovedkanalen, men ikke de andre.


132

1
13. juni 2017 @ 16:38
Novice

@JLL - et enkelt problem med hovedkanalen? Virker det nu? Gjorde du noget for at få det til at virke igen?

I dag har jeg oplevet at hovedkanalen virkede i perioder i et par minutter men ikke de andre Live-kanaler.


3580

34
13. juni 2017 @ 20:46
Virtual Machine

@JJl. Jeg ved lige hvad du har i tankerne, med det udsagn. Men TV2 streamen kommer vel fra TV2 selvom det er Stofa der leverer den til mig? For mig at se, er der flere led hvor det kan gå galt.. Men der er intet der forteller mig, hvor det gik galt, og ej heller hvorfor. :)


Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

1325

0
14. juni 2017 @ 07:26
Stormogul

Nej, jeg gjorde ikke noget for at få det til at virke igen - det virkede bare senere.


1325

0
14. juni 2017 @ 07:29
Stormogul

@Lars Stofa skulle meget gerne lave deres egen stream ud fra det tv-signal de modtager.