xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
341
157
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Krak virker ikke i Safari....?
Kategori: Dialog om software - anything can happen here :) (Software)


2322

0
11. juni 2017 @ 12:32
ASCII jonglør

I over et år har jeg ikke kunnet få Krak til at virke i Safari på Mac - og nu begynder det at irritere mig. Men før jeg kontakter udbyder (hvis I er flere der vil gøre dette kan det kun øge opmærksomheden på problemet), vil jeg lige høre, om jeg er den eneste, der oplever dette:

Når jeg søge (på hvadsomhelst lige fra adresse til tlf.nr.) så sker der simpelthen intet. Kortet står der godt nok, men det bliver intet andet vist, intet søgeresultat, nul(0). Klikker man forneden til højre på Rapporter fejl sker der heller ikke noget.

Har I det samme problem?

Bruger Krak ofte, så det er irriterende. Jaja, det virker i Chrome, men det er da ikke OK.

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”
  3
0
  45

708

3
11. juni 2017 @ 12:55
Suspenderet

Adblock? Hvis Adblock, slå da fra på krak.dk - Eller for kortservice kun. Jeg oplever samme situation og har gjort det længe. edit. gjort det længe i den forstand at det tog lidt tid at slå Adblock fra grundet min idé om at jeg har lyst til at Adblocke sider left and right. 

Hvorfor Chrome er bedre er jeg ikke med på. Jeg oplever det samme med Chrome og Adblock (i alle varianter) frem til at jeg slår Adblock fra på krak.dk


2322

0
11. juni 2017 @ 13:09
ASCII jonglør

Tak for rådet. Jeg har godt nok både Adblock & Adblock Plus, men gik i første omgang ind i Ghostery indstillinger og tilføjede Krak.dk til de hvidlistede websites.

Det var nok, virker fint nu. Tak for hjælpen   

MBP 15” - iPhone 12 Mini - Svingfjer - Krokodille - “Hovhov!”

708

3
11. juni 2017 @ 13:19
Suspenderet

np. www.degulesider.dk benytter sig af samme kort service. Og er ejet af samme firma. Det er 2 sider der tilbyder akkurat samme service. map.krak.dk og kort.degulesider.dk - tillad disse og kort zoomer ud og ind med dertilhørende spion-opslag. Eller bare gør du som du har skrevet du gjorde. Same same I imagine.

De må da snart lægge de 2 sider sammen. De tilbyder endda samme bus station service hvilket jeg benytter mig af ofte. Dog mest Degulesider app'en fordi jeg elsker den gule farve. 👀