xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
339
156
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Trådløst netværk
Kategori: Her handler det om hardware - knock knock (Hardware)


35

0
09. juni 2017 @ 16:02
Let øvet

Hej,

Min hustru og jeg står og skal flytte i nyt hus. Vores nye hus består af tre etager (stue, 1. sal og 2. sal). Vores internet kommer ind i stueetagen hvor routeren også er placeret.

Jeg er nu lidt usikker på hvorledes, jeg får den bedste internet dækning i resten af huset. Umiddelbart har jeg overvejet at anskaffe mig et sæt TP-Link Av1200 Gigabit Powerline AC Wi-FI og dermed forlænge internettet via elnettet i huset. Umiddelbart tænker jeg ikke at et mesh netværk er en oplagt løsning, idet routerne ikke kan "se" hinanden.

Er der nogen der har erfaringer med TP-Link Av1200 Gigabit Powerline AC Wi-FI og evt. kan anbefale? - eller andre foreslag løsninger?

Mange tak for hjælpen!


/Chr.

  2
0
  95

33

1
09. juni 2017 @ 17:10
Let øvet

Jeg har selv haft samme problem og prøvet et utal af forskellige løsning for at få et godt signal på alle etager.

Jeg har nu købt 3 stk. Ubiquiti UniFi UAP-AC-LITE og placeret en på hver etage.

1 netværk med fuld blæs på signalet på alle 3 etager, det spiller virkelig godt.


1493

39
09. juni 2017 @ 17:40
Stormogul

Som Danny, ovenfor her, så vil jeg også foreslå at gøre det rigtige første gang.

Træk kabel, og du vil blive super glad. Du kan evt kigge på ubiquitys nye wall ac ap. så får du også et lan stik på hver etage at gøre med.


Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.