xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
1
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
151
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
indlægstæller står i stampe...
Kategori: Frit område til almen diskussion - omtanke er godt (Ordet er frit)


1263

36
02. juni 2017 @ 12:59
Stormogul

Mest til PowerPalle: Det undrer mig, at antalllet af indlæg jeg har skrevet ikke øges. Det har i månedsvis stået på 936..... 

redigeret: Pludselig hoppede det 942

Jeg vil så gerne have en ny titel 🙏 (mistede en masse indlæg i forbindelse med MN opgradering for et par år siden)

MBP, iPhone, iPad, diverse ældre macs. Mac-bruger siden 1989
  8
0
  50

393

13
02. juni 2017 @ 13:19
Lærling

Oplever samme problem. Var ellers endelig kommet godt op ad rangstigen inden opdatering. Bare jeg også kunne hoppe til 942 vil så gerne være veteran  

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

8581

198
02. juni 2017 @ 13:26
Poseidon

I må godt få min titel, for jeg ved ikke hvad den betyder...   

Der var engang en Mac...

393

13
02. juni 2017 @ 13:33
Lærling

David Munch: Det er nok fordi, du har sprængt rammen for titler, så har du svaret/skrevet så meget, at du er blevet skribent  

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

4586

390
02. juni 2017 @ 14:48
FPU
Leif Korreborg skrev:

David Munch: Det er nok fordi, du har sprængt rammen for titler, så har du svaret/skrevet så meget, at du er blevet skribent  

Jeg bliver ked, den dag jeg ikke længere er stormogul, for så bliver jeg nødt til at ændre min footer. :-(

Spirituel Maskine

393

13
02. juni 2017 @ 14:58
Lærling

  

Computers may outthink us one day, but as long as people got feelings, we'll be better than they are.

8581

198
02. juni 2017 @ 20:24
Poseidon
Leif Korreborg skrev:

David Munch: Det er nok fordi, du har sprængt rammen for titler, så har du svaret/skrevet så meget, at du er blevet skribent  

Nej det er skam bare en bonustitel fordi jeg har skrevet et par nyheder til forsiden..   Jeg går ud fra Veda er et spind på Yoda... Og hvis det ikke er, så er jeg helt fortabt...


Edit: Og så gik man lige på Wikipedia og lærte noget:

The Vedas (/ˈveɪdəz/;[1] Sanskrit: वेद veda, "knowledge") are a large body of knowledge texts originating in the ancient Indian subcontinent.

Så jeg er åbenbart en bunke støvede bøger skrevet i et sprog jeg ikke fatter!

Der var engang en Mac...

3580

34
02. juni 2017 @ 20:55
Virtual Machine

Hvad er jeg så gået hen og blevet til efterhånden?


EDIT: Ah ok... Hvis jeg er blevet degraderet i samme omfang som jer andre, tør jeg slet ikke tænke på, hvad jeg før har haft af tal for min aktivitet herinde   


EDIT igen: David og Leif,  jeres numre tæller slet ikke i denne her tråd. Har i lagt mærke til det?

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

3580

34
02. juni 2017 @ 20:59
Virtual Machine

FORTSÆTTELSE: Gør mit nummer så det?


EDIT: Nix....   

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future