xxx
Husk, at der kan være forskel på store og små bogstaver i kodeordet

Har du glemt dit kodeord?

NAVIGATION

PROFIL

  • login
  • Har du ikke en profil så kan du oprette en her

SoMe


HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter de sidste 14 dage
2
HJERTE MODTAGERE
Flest hjerter 'All Time High'
335
149
SØG I FORUM
FORUM KATEGORIER
Velkommen gæst!

Macnyts forum er populært blandt mange brugere og det med god grund.

Macnyts forum er fyldt med hjælpsomme brugere, der er interesseret i,
at give en hjælpene hånd og tage en god diskussion/dialog med dig.

Som gæst kan du dog kun læse indholdet i Macnyts forum.

For, at deltage aktivt i diskussionerne skal du have oprettet en profil og være logget ind.

Har du allerede en profil så login her.
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)
macnyt  /  forum  /  emne
Denne tråd har ikke været aktiv i længere tid og er nu automatisk blevet låst for nye indlæg...
Kan man slukke for AppleTV4 remote?
Kategori: Apple's TV boks - Zap Zap (Apple TV)


708

3
25. maj 2017 @ 08:55
Suspenderet

Hej,

Jeg har ofte nogle ture hvor alle overflader der samler på fedtede fingre og diverse skal tørres af.

Nok ikke meget anderledes end andre mennesker. Vi har næsten alle den der telefon med en skærm og en eksempelvis en Magic Mouse 2 fra Apple som skal tørres af efter en varm sommer eller længere brug.

Den dér AppleTV 4 remote ... hvordan slukker man for den? Hvad er det jeg overser og hvor overser jeg instruksionerne til at slukke den henne? Jeg har være på nippet til at leje eller købe flere film og lave andre løjerlige ting med AppleTV 4 remote end man skulle tro var muligt med en fjernbetjening. Lidt guidance, venligst?

Skal jeg virkelig over til AppleTV4 boksen og trække stikket så den ikke for strøm for at det hele falder i hak? 

  5
0
  100

4554

387
25. maj 2017 @ 09:58
FPU

Hvis der er batteri i remoten, er løsningen jo oplagt.

Ellers kan den vel forårsrengøres i et andet rum eller udendørs.

Sidste mulighed er at dække TV4 til med en lille papkasse eller et godt foldet tæppe, mens remoten er under behandling.

P.S. Er ikke klar over, om remoten bruger radiobølger eller infrarød, og de her tips er altså baseret på infrarød.

Spirituel Maskine

708

3
25. maj 2017 @ 10:04
Suspenderet

Det er en smart fancy sort en af slagsen. De gamle grå havde en skive på bagsiden man kunne gøre noget ved. 

Du har ret i at jeg må gøre noget andet.. gå udenfor .... uffff. haha. Global opvarming og alt det der. 



147

1
26. maj 2017 @ 01:38
Novice

ATV4 remoten kører via bluetooth - så gå 10-15 m væk - og gerne med flere mure imellem :D. 


3580

34
26. maj 2017 @ 07:08
Virtual Machine

Ja. Den kan ikke slukkes og bruger BlueTooth

Dilithium batteries and Neural Network Gel is the future

708

3
26. maj 2017 @ 09:22
Suspenderet

Det var da en super løsning - noget som ikke kan slukkes. Så må jeg vel bare tage en Hazmat-dragt på når jeg betjener den remote. Faktisk, jeg vil sgu nok også tage den på til daglig når jeg handler i Netto. Fedtede fingre over alt? Nope. Se på mig. Hazmat-dragt!

Skal vel egentlig tage sådan en dragt på i de Aalborgensiske busser da de lugter som et gammelt slidt køle-fryseskab.(det er spas - de lugter super godt)